Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 hvilke reise destinasjoner ville du valgt: alt 1 Miami, New Orleans, Memphis.. alt 2 LA, San Fransisco, Las Vegas... Har to uker ferie..
Den drygaste Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 alternativ 2 definitivt! jeg har alltid hatt lyst å reise til englenes by og sambo har drømt om å reise til vegas, og jeg også siden jeg er elvis fan :)
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 alt 1 siden vi skal dit til neste år!!!!:-)
Makka Pakka Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Alternativ 2 høres mest fristende ut, synes jeg.
It's all about me Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Florida er fantastisk, men hater New Orleans. Memphis skal jeg til om en måned eller to så har ingen formening om det stedet nå. Så jeg hadde valgt alternativ 2 fordi der er det tre spennende steder som jeg ikke har sett ennå.
hit og dit Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Me har alternativ 2 som reiserute neste sommer. Skal i bryllup og har tenkt å reise litt rundt i den forbindelse. Sjølv om eg har lyst til begge kystane, og kjem nok til å reise til begge etterkvart. =)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 jeg vil også til begge alternativene, men kan ikke få til begge på denne turen. vil også se new york, men det blir egen tur det også. så tror jammen jeg velger alt 2 nå uten barn, og heller alt 1 med barn kanskje neste år )) takk for gode tips ) gleder meg til å diskutere med mannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå