Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei. Jeg lurer på om det er noen andre her som har hatt små barn under studiene sine? Jeg har en videregående utdannelse og har fast jobb som det jeg er utdannet til nå, men har i tillegg studiekompetanse som jeg kunne tenke meg og bruke, men ikke ennå, er ikke klar. Så derfor lurer jeg på om det er feil av oss og danne en familie nå og ta studiene seinere når jeg føler meg klar for det. I forholdt til barn er alt på plass, fast jobb leilighet og stabilt forhold. Håper på litt hjelp, frustrert...
babypåvegerdritalei Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Har ikke erfaring med dette selv, men synes du virker veldig bevisst og bestemt på hva du vil, så kjør på!! Du blir ikke den første som studerer samtidig som du har barn - man klarer det man vil klare. Og det er heller ikke mye vits å begynne på en utdannelse nå som du ikke er motivert for vel? Og så "passer" det vel aldri helt å få barn - vi må jo bare få det til å passe :-). Så det går vel ikke an å si at det er feil av dere å danne familie nå?? Tenk for noen heldige barn som får foreldre som er så bevisst som dere og som ønsker seg barn!! Lykke til med prøvingen sier nå jeg ;-) (Vi skulle også vente lenger enn vi gjorde, jeg skulle jo komme i jobb etter utdannelsen og sånn, men vi ville ikke vente mer...og alt går - vi har overhodet ikke noen formue eller sinnsyk inntekt noen av oss -jeg fikk bare engangsstønad med førstemann, men det handler om prioriteringer i stor grad....vi greide oss greit på ei inntekt, selv om det ikke blir noen utskeiielser av noe slag).
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Takk for fint svar:) det er godt og få litt støtte og erfaringer fra andre:)