Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei. Jeg lurer på om det er noen andre her som har hatt små barn under studiene sine? Jeg har en videregående utdannelse og har fast jobb som det jeg er utdannet til nå, men har i tillegg studiekompetanse som jeg kunne tenke meg og bruke, men ikke ennå, er ikke klar. Så derfor lurer jeg på om det er feil av oss og danne en familie nå og ta studiene seinere når jeg føler meg klar for det. I forholdt til barn er alt på plass, fast jobb leilighet og stabilt forhold. Håper på litt hjelp, frustrert...
<3 lykkeliten <3 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Nei det går helt fint. Det er ikke noe problem å få unger før man tar en utdannelse. Det er ikke alle som vet hva di vil bli når di er 18 år. Jeg er 30, snart firebarnsmor og har først nå funnet ut hva jeg vil utdanne meg som. Skal sette meg på skolebenken igjen om to år. Hvis man bare er innstilt på det går det veldig bra tror jeg.
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Høres bra ut:) Blir 22 i år og vil ikke bli en "gammel" mor, men tror ikke jeg får bestemt meg på noen år. Er helt blank nå. og studiene tar jo noen år og da har jeg tenkt at det og ta det i motsatt rekkefølge kanskje passer meg.
MilleMamma84 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Det går kjempefint! Begynte på min fireårige høyskoleutdanning da jenta vår var 10 måneder. Jeg var 19. Studiene var samlingsbasert så det passet ypperlig. Er ferdig nå til sommeren og har ikke hatt noen pauser. Når du i tillegg har fast jobb og sånne ting på stell syns jeg det høres fornuftig ut. Men det er klart, du har jo ikke så god tid til studiene som du ville hatt uten barn. Man må bare være flink til å planlegge og sette av tid til skolearbeidet. Når den tid kommer=) Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå