Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 og jeg fikk jobben !!! :) *juble juble* weee... i'm so happy *danse*
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk det er en cafe jobb... så jeg skal stå på kjøkkenet og lage mat. og hvis det trengs innimellom skal jeg steppe inn som servitør
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Fikk du den? Gratulerer så mye! Kjekt å høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå