Gå til innhold

Kynnere og menssmerter i uke 36

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu damer:)

Jeg er i dag i uke 36+4. I går morges våknet jeg med en del menssmerter som heldigvis ga seg etter en stund. I dag våknet jeg med menssmerter i fire tiden i natt og fikk ikke sove videre. Ganske sterke menssmerter som satt bittelitt i ryggen også. Kjente samtidig at magen strammet seg masse, føler egentlig den har vært stram hele dagen fram til nå. Er dette "bare" kynnere"? Fikk også pittelitt farget utflod på papiret i sted da jeg tørket meg og føler at det renner ut av meg. De menssmertene kom litt i tak, men ikke reglemessige og de var ikke sinnsykt vonde. Kjenner jo liv nå, men har en del ubehag nedentil altså. Kan jeg vente meg fødsel de nærmeste dagene, noen andre som har gått slik i en uke eller to før de har født? Ble visst litt mye dette her. Jeg har ikke ringt føden da det aller verste har gitt seg og jeg kjenner liv. Hva burde jeg gjøre? Håper noen svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iallefall gått sånn i mange uker nå uten å ha født. Og var i tillegg helt umoden da jeg var på sykehuset i forrige uke.. :-( Er 39 uker på vei og har vært slik siden uke 33..

Skrevet

Signerer..hatt sånne siden uke 30.. var inne å ble satt igang i dag og enda ikke helt moden.=( er uke 39.

Skrevet

Trur vi driver å modner ja damer...Er veldig mye samme "symptomer" i mindre eller mer grad fra 36 og opp..Er 36+3 idag selv...

Skrevet

Sånn har jeg også hatt siden uke 32 (uke 35 nå). Pluss at det stikker hele tiden nederst i magen. Er nok kroppen som forbereder seg ja:)

Skrevet

Jeg har holdt på spnn siden uke 29. Er i uke 36 nå og har vært på sykehuset med premature rier en gang.

Etter en natt med regelmessige ubehagelige kynnere, hadde ikke livorhalsen blitt påvirket noe særlig i det hele tatt.

Dette er så individuelt, men jeg tviler på at det er et sikkert tegn.

Blir det vondere etterhvert, og IKKE MINST, regelmessig, bør du ringe føden.

Skrevet

jeg har og hatt dette siden uke 25, er nå i uke 30. men det er bare ett år siden sisste sv.skap, så jm sa at dette er normalt. er 100% sykmeldt, skulle ta det litt me ro fremover. men det er jo vel bare at det holder på å gjøre seg klart til fødsel. hadde det slik de sisste ukene før termin i forrige sv.s.

Skrevet

Ååå nå ble jeg glad:)

har leita etter en slik tråd noen dager, og engsta meg en liiiiten smule , men ikke mye.

har ikke blødd eller vannavgang, så da regnet jeg dette som normalt.

Jeg er nå i uke 31.

Har samma følelsen som flere over her.

Mensmurringer og menssmerter, spesielt om morgenen eller like før jeg våkner, eller har vært på do om natta.

De går som regel fort over.

Men jeg kan ikke si jeg liker mensmertene.

De forbereder meg tydeligvis på noen verre smerter...om 2 mnd

iiiik hehe Aner en smule angst nå.... neida... går nok bra.

Skal til jordmor i morgen og får nok høre at alt er i skjønneste orden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...