Gå til innhold

Treg server?!!! Moderator ta gjerne en titt her!!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er sykmeldt er jeg nettslave, og inne på BIM ofte. Hender det tar LAAANG tid å få åpnet de ulike innleggene, så jeg sitter gjerne med flere nettsider oppe samtidig. Litt irriterende!!!

Ser det er mange brukere her på BIM, men da bør man kanskje få bedre kapasitet også?! Synes BIM er et kjempefint og nyttig nettsted, og kommer helt sikkert til å bruke det aktivt ved neste graviditet også!

Fant ikke noe sted å kontakte ansvarlig for nettsiden, så håper kanskje dette innlegget blir oppdaget. (Siden de andre nettsidene fungerer optimalt når BIM er tregt går jeg ut fra at det ikke er maskina vår det er noe galt med...)

Flere som har opplevd at det går tregt?! (Litt dumt hvis jeg er alene om det...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke moderator men jeg vet av erfaring at har du oppe mange nettsider på en gang så går maskinen tregere. Kanskje en ide å bare ha en nettside oppe om gangen

Skrevet

He he... åpner bare flere nettsider når BIM går tregt. De andre går som vanlig. Vi har bra nettkapasitet som tåler mye på en gang. Er nok bare det at jeg er inne på "ugunstige" tider...

Skrevet

Skriver under på den.

Vet hva du mener. Det er sånn her også. Syns det er sånn uansett når jeg er inne jeg...

Skrevet

Dytter litt jeg... signer gjerne hvis du er enig :)

Skrevet

Signerer den, ja...

Her hjemme går det vannvittig tregt (for da er jeg inne samtidig som mange andre, antar jeg), mens på jobb går det greit (da er det ikke like mange inne). Alle andre sider går fint. Så bedre kapasitet hadde vært greit!

Skrevet

Samme her! Går kjempetregt å få opp innleggene... særlig på kveldene!:/

Skrevet

Dytte dytte.... Nå går det skikkelig tregt igjen!!!

Skrevet

for min del går det bare tregt når jeg sliter med mitt eget nettverk..så jeg kan ikke si jeg er helt enig der altså:P selv om det ofte går tregt her for routern min og pcen min bare sloss, og vil ikke at jeg skal komme på nett:(

Skrevet

sannsynligvis er sidene trege pga mye trafikk på akkuratt disse sidene på visse tidspunkt på døgnet. jo flere klienter(dvs deres pcer) som prøver å koble seg til serveren ute på nettet for å lastet opp www.barnimagen.com, jo tregere blir opplastingen på hver pc som forsøker å få tilgang. det er begrenset

slik er det over hele internett, fordi enkelte steder er det dårligere kapasitet på linkene enn andre steder, og da blir nettet tregere. det er mulig å forbedre feks linkene til serveren og utover i nettet, men stort sett er ikke dette noe problem, og derfor tviler jeg på det er nødvendig.

Skrevet

Jeg vil bare si meg enig i at det veldig ofte går veldig treigt, og da mye treigere enn andre sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...