Kosemamma´n Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Siden jeg er sykmeldt er jeg nettslave, og inne på BIM ofte. Hender det tar LAAANG tid å få åpnet de ulike innleggene, så jeg sitter gjerne med flere nettsider oppe samtidig. Litt irriterende!!! Ser det er mange brukere her på BIM, men da bør man kanskje få bedre kapasitet også?! Synes BIM er et kjempefint og nyttig nettsted, og kommer helt sikkert til å bruke det aktivt ved neste graviditet også! Fant ikke noe sted å kontakte ansvarlig for nettsiden, så håper kanskje dette innlegget blir oppdaget. (Siden de andre nettsidene fungerer optimalt når BIM er tregt går jeg ut fra at det ikke er maskina vår det er noe galt med...) Flere som har opplevd at det går tregt?! (Litt dumt hvis jeg er alene om det...)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg er ikke moderator men jeg vet av erfaring at har du oppe mange nettsider på en gang så går maskinen tregere. Kanskje en ide å bare ha en nettside oppe om gangen
Kosemamma´n Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 He he... åpner bare flere nettsider når BIM går tregt. De andre går som vanlig. Vi har bra nettkapasitet som tåler mye på en gang. Er nok bare det at jeg er inne på "ugunstige" tider...
Nanna:-D Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Skriver under på den. Vet hva du mener. Det er sånn her også. Syns det er sånn uansett når jeg er inne jeg...
Kosemamma´n Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Dytter litt jeg... signer gjerne hvis du er enig
tonemor81 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Signerer den, ja... Her hjemme går det vannvittig tregt (for da er jeg inne samtidig som mange andre, antar jeg), mens på jobb går det greit (da er det ikke like mange inne). Alle andre sider går fint. Så bedre kapasitet hadde vært greit!
2008 og 2011 mamma Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Samme her! Går kjempetregt å få opp innleggene... særlig på kveldene!:/
Kosemamma´n Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 Dytte dytte.... Nå går det skikkelig tregt igjen!!!
*H* Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 for min del går det bare tregt når jeg sliter med mitt eget nettverk..så jeg kan ikke si jeg er helt enig der altså selv om det ofte går tregt her for routern min og pcen min bare sloss, og vil ikke at jeg skal komme på nett:(
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 sannsynligvis er sidene trege pga mye trafikk på akkuratt disse sidene på visse tidspunkt på døgnet. jo flere klienter(dvs deres pcer) som prøver å koble seg til serveren ute på nettet for å lastet opp www.barnimagen.com, jo tregere blir opplastingen på hver pc som forsøker å få tilgang. det er begrenset slik er det over hele internett, fordi enkelte steder er det dårligere kapasitet på linkene enn andre steder, og da blir nettet tregere. det er mulig å forbedre feks linkene til serveren og utover i nettet, men stort sett er ikke dette noe problem, og derfor tviler jeg på det er nødvendig.
Lille Trille* Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Jeg vil bare si meg enig i at det veldig ofte går veldig treigt, og da mye treigere enn andre sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå