Gjest dagdrømmer Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Den vandrer rundt kloden over alle verdensdeler, såvidt jeg skjønner. Hvordan reiser den over havet, med fly, eller? Er det da sånn at den ikke slukkes i flyet engang? Har et bilde i hodet mitt av sikkerhetskontrollen da, he he he. Noen som er litt bedre opplyst enn meg her?
*ale* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Joda den slukkes i flyene Ble jo slukket to ganger i Paris` gater i går..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 De har en "lukket" beholder med flammen i, den slukkes aldri. Men disse faklene tennes med den flammen, og det var faklene som ble slukket. Reserveilden reiser med fly og tog og slikt da, strengt bevoktet den og.
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Åkei, takk:-) Ja, fikk med meg at den ble slokt noen ganger i Paris, og da ble den satt på buss og bevoktet. Men jeg fikk et bilde i hodet mitt av en løper i shorts og singlet som sto i innsjekkingskøa på flyplassen til et rutefly med fakkelen, he he. Skikkelig donald duck-stil.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hehe, drivande svett med panikk i blikket for passet brannt opp og han må tisse! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå