Gå til innhold

Halsbrann !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei. Får halsbrann av alt jeg spiser og drikker om dagen! Det gir seg jo ikke heller. Har flere ting som fungerer, men kan jo ikke ta alle muligens ting hele tiden heller!

Noe dere ikke får halsbrann av som jeg kan spise? heldigvis bare to uker igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer eg også på , er ganske plagsomt til tider...!

Skrevet

Link som man kjøper på apoteket funka til slutt for meg!

En halv tablett er som oftest nok.

Skrevet

å, leste ikke helt innlegget ditt HI. Jeg gomler is jeg, det får ikke jeg halsbrann av, hehe, men det er ikke mye til mat. Ellers så er brødskive med ost og melk en grei ting å spise:)

Skrevet

FRUTIN kjøpes på helsekost eller apotek..

Skrevet

Var ute etter mat jeg kan spise som ikke gir halsbrann. Har jo lyst på noe hele tiden....!!

Skrevet

Mat som er basisk, f.eks melk vil i utgangspunktet lindre halsbrann noe. Men til syvende og sist vil all mat (såvidt jeg vet, hvertfall protein) stimulere til økt syreproduksjon i magesekken, og dermed gi halsbrannproblem.

Bedre med hyppige små måltider, enn større måltider (pga volum-effekten, om det blir press oppover mot spiserøret)/mellomgulvet.

Jeg må bare slutte meg til rådet om Link, Gaviscon el.lign. som du tar når du er plaget, eller i forbindelse med mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...