Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 folk fra Oslo. Oss som er sofistikerte og litt mer verdensvante enn dere bygdetupper og wannabees fra de andre byene her i landet. Og for ikke å snakke om de som faktisk har emigrert fra moderlandet... finnes det ikke andre likesinnede dere kan prate med der? Hehe
simba>>>3gutter Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det skulle ha vært et eget oslo forum så vi andre slapp og megne oss med de ekle osloborgerne som tror de er så sofistikerte og litt mer verdensvante enn oss andre bygdefolk. Heheheheheheheheh!!!!!!!!!!!!!
Grevinne von Grillvott Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Om man skulle ha et eget forum for Osloborgere burde man i såfall også skille mellom dem i Oslo øst og oss andre i Oslo vest. Det var alt.
Bare™ Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Eh... kanskje litt feil sted å skryte av Oslo? Hvertfall som kommune? Ikke noe sted i landet de har gjort så lite for barnehagedekningen... Og mangler tusenvis av plasser enda- en måned etter hovedopptaket.. Hårreisende! (evnt om det klødde i Grorud-palma mi)
knøtta Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Enig at det burde være et eget forum for Osloværinger. De har jo ikke full barnehagedekning og har de fått plass bruker de timevis i kø for å levere og hente barna, i tillegg kommer tusenvis av kroner i året på bompenger. De bor i knøttsmå leiligheter uten tilgang til hage. Friskluft er for dem lukten av eksos og veistøv. Skog for dem en er liten park omgitt av biler som kommunen har anlagt og ville dyr er junkiene dem ser ligge strødd på plenen/benkene i parkområdet. Har dem eget hus er det gjerne lånt til godt over pipa og enda trengs det å pusses opp for hundretusner for å bli i god stand. Kunne ha fortsatt i evigheter, men vil nå ut og nyte frisk luft!
Ikkelektuell Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Hvis Oslo kommune driver og anlegger biler rundt parkene så synes jeg de skal slutte med det umiddelbart.
knøtta Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Bærer over med deg skrika, forstår at du har innhalert litt mye støv og eksos i det siste , er nok litt vanskelig å forstå hva jeg har mnet med hjernen full av tåke. Ha en ellers fin dag jenter, nå er sola endelig fremme så da er det ut på tur.
Ikkelektuell Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg klarer å begrense antall kroppsåpninger også på dager med eksos og støv i lufta (!), så jeg er ikke spesielt plaget med tåke i hjernen. Det kan jo også være fordi kommunen min ikke anlegger biler i utrengsmål, slik at det ikke er flere av dem enn det er folk som kjører dem. Det hjelper jo på.
Christoffer i magen Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 He he. Må bare le jeg. Fint å ha kranglesiden synes jeg. Den gjør en ellers så kjedelig hverdag litt artigere. So keep up the good work girls!
mamamari Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 enig christoffer i magen, litt ekstra kos til lunsjen på en ellers kjedelig dag på jobb
knøtta Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Måker har da aldri vært særlig kjent for å begrense kroppsåpningene sine!, intet unntak på dette forumet heller. For å si det som en kjent norsk artist "jeg hater måker".
knøtta Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Takk du, det varmer et hjerte Vil bare si at nicket knøtta ikke er henspeilet på hjernestørrelsen min måka, kan like godt skrive det før du slipper fra deg en ny sjit!.
Fru Banderas Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 " (...) ikke er henspeilet på hjernestørrelsen min måka" Måka? Jeg er da for fanden ikke måka!
knøtta Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 Nei, for guds skyld det var ikke rettet til deg Øyenbryn, sorry om du trodde det. Var rettet til en annen person her inne, du gjetter vel det om du tenker etter
Ikkelektuell Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 Nicket ditt kan vel ikke sies å gjenspeile noen minimalisme i skrivemåten din heller; det overflødige antallet tegn i setningene dine forbløffer meg stadig vekk. Hvordan føles det å måtte signere med nick hele tida, forresten? Hm, det må være skriveferdighetene du har fått inspirasjonen fra. Knøttsmå ferdigheter.
Liagora med 2 jenter Skrevet 14. april 2008 #20 Skrevet 14. april 2008 Jeg synes vi kunne hatt ett eget forum for "blonde", så slipper vi så mange tåpelige innlegg...
Patetica fåkksi Skrevet 14. april 2008 #21 Skrevet 14. april 2008 Flaks at du står for mange fiffige innlegg da så vi ikke bare har tåpelige innlegg-
Turid Laila Skrevet 14. april 2008 #22 Skrevet 14. april 2008 http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5003 Her! Hva som defineres som storby er derimot ikke lett å vite.
AndreVonDrei Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 Haha, "jeg opplever det som litt rart..."-innlegget tar jo kaka da. Har virkelig folk hengt her inne i seks år??!! Wow! Er det nå man skal ta frem den noe forslitte fjortiss-frasen "get a life" :-p?
Novemberbolle Skrevet 16. april 2008 #24 Skrevet 16. april 2008 Humrer litt for meg selv nå, altså. Dere osloborgere er lik dere selv. Like navlebeskuende som alltid;) Ja, for alt annet enn Oslo er jo bondelandet, både Bergen, Trondheim og Stavanger. Aldri vært nord for Sinsenkrysset, var det det du sa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå