meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Ho ho! Du må huske å kjøpe en test om du skulle ta din egen utfordring i morgen tidlig!
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg har kjøpt... Har du? :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 He he, følger du ikke med eller? De selger ikke CB her, men jeg har 18 billigtester i en skuff på badet;) Tester i morgen tidlig jeg. Avtale klokkeslett for rapport eller? Når er du klar for å møte din skjebne?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hmm.. Kommer ann på om ungen våkner 08 eller 11 :-p skal prøve å ta 1030. Er det i orden for deg?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Husker detm ed testene nå er litt utenfor idag, går rundt med hetetokter
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Hetetokter? Ehm, kanskje ikke graviditetstest er det riktige? ja, nei, vi avlegger rapport ca 10.30, roper om den andre ikke er her. Men du, jeg kjenner en som kom i overgangsalderen da hun var 19. Sånn sett bør vi håper på graviditet:)
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Haha, pølse:p Fikk det sist jeg var gravid og Jeg er ikke i overgangsalderen, har masse fine egg. Er kjempefertil :-p Tenk så deilig om vi er i overgangsalderen, da slipper vi kanskje å blø så mye.. Haha.. Ja men da setter jeg klokka på 1030 og om jeg og jenta våkner før så tar jeg den da.. Er DRITSPENT!! :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 Jeg har også mange egg jfr innvendig ultralyd forrige uke! Overgangsalder ja, men da kan det blir karftige overgangsblødninger først vet du:( Mente at du kan tisse på pinnen når du vil, men rapport ca 10.30. Skal prøve å komme meg opp selv:) he he. Er du spent, eller skriftlig ironisk nå?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Ja, jeg var jo på ultralyd sist og alt var superfint. Hehe. HUff, ja kanskje vi er i overgangsalderen men har supreegg, litt oksymoron. Ah, ja jeg rapporterer garantert 1030. I denne tråden eller? Jeg er faktisk ganske spent. Har littl yst til dette. Hehe. :-D Passer så bra nå!! Enn du da?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Hmmm, passer ikke økonomisk, men skjer det så skjer det:) Er jo babysyk i utgangspunktet. Men passer virkelig ikke økonomisk. Da kan man i verste fall stå med engangsstønad kun og en mann med studielån. Uff. Kanskje dumt å måtte lete etter denne i morgen når jeg hvertfall er trøtt som et fly.. Kan bare rope ut vel?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Jeg har sånn gullsmokk, så jeg får bare bladd meg ned til innlegget på Din egen side. Hehe. Nei, har du ikke fått jobb enda? :-( Syns det der er så teit. Du virker jo bare søt og likanes og kompetent. Burde jo få en jobb snart. Kan være dagmamma for datteren min mens jeg studerer ;-) Jeg er kjempebabysyk etter SA.. Skikkelig og.. Men her passer det veldig godt da. Mannen er jo vettaskremt men fikk ha nmed på det til slutt. Han vet ikke at jeg tester imorgen.. Håper.. Hehe. Har nesten begynt å handle inn babyutstyr så blir nok bittelitt fonkelonken om den er negativ.. Men da er det bare å rpøve mer! :-D
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 Nei, ingen jobb. Har søkt studier, men må vel studere i en 6 mnd tid før permisjon før man har rett på studiestpend, må man ikke (skal finlese reglene fra lånekassen). Ja, jeg ER jo fantastisk på alle måter, hvorfor ser ikke de potensielle arbeidsgiverne det? he he. Babysyken her er skikkelig ille. ille ille ille:(
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Jo, 6 / 10 mnd der og. åh. Håper du kommer inn eller får jobb da, så kan vi få baby samtidig Ja, sikkert dårlige og dumme arbeidsgivere spør du meg. Sikkert ikke noe å samle på. Søker du på absollutt alt og eller? Absolutt* Haha, ja, jeg leeeengter etter en baby så ille at det gjør vondt
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2008 Nei, jeg er så sliten av å søke nå. Og siden jeg søker studier også, så søker jeg bare jobber jeg virkelig har lyst på nå.. Dagpenger har jeg også igjen. Juhu. Bedre enn 0 i inntekt.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Går dere fortsatt i minus hver mnd ? Skjønner ikke at ingen gjør noe jeg med det. At nav ikke har noe ansvar i det hele tatt når en familie ikke har penger liksom. Skjønner jo at de ikke kan kanskje gjøre noe men de burde jo ha noen jobber ellernoe.. Jeg heier i alle fall på deg!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. april 2008 Nei, når får jeg jo dagpenger, hetetoktdama:) Så da går det rundt. Før det så måtte vi tatt hull på bsukontoer og brukt opp alt sparing (selvfølgelig) før man kan kreve noe:) Det er greit det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå