Gå til innhold

Negativ test fire dager etter IKM.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er altså 4-5 dager etter IKM og ingen tegn til TR. Testet negativt senest i dag (CB digital). Har ikke testet i morgenurin ennå, men har en test på lur til i morgen. Jeg har vanligvis en temmelig regelmessig syklus. De gangene jeg har funnet en eggløsning med eggløsningstest, så har det vært ca dag 17. Vet ikke om det er relevant.

Skal jeg bare vente noen dager til (på TR eller positiv test) eller bør jeg ta en tur til legen? Noen som har noen synspunkter/ erfaring med lignende?

Setter pris på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv den du har med morgenurin i morgen du:-)

Ellers er det mange som går 1 uke før det tester positivt, ikke at jeg har så mye erfaring at det gjør noe, men jeg har lest det her.

Håper du får positiv i morgen da:)

Skrevet

Hei du!

Måtte bare slenge meg med her og dele din frustrasjon!

Jeg er forsåvidt i samme båt, men er ikke fullt så mange dager over ikm- skulle hatt den igår. Men testet negativt i dag tidlig så tror det bare er å belage seg på at tanta kommer.

Jeg tenker for min egen del at jeg skal drøye testingen en stund, vente til det har gått en uke. Hvis tanta ikke har dukket opp innen da, og jeg evnt tester negativt igjen så kommer jeg til å ta en tur til legen og ta blodprøve! Jeg krysser fingrene for at nivået av hcg stiger sakte og dermed påvises sent hos oss begge:)

Lykke til:)

Skrevet

Ja, vi får satse på det!:)

Tenker litt som deg at det ikke haster med testingen. Var litt ivrig da vi begynte å prøve og ble drittlei av alle de negative testene. Men nå ligger det en klar, så da får vi se om jeg klarer å holde meg i morgen tidlig...

Lykke til til deg og:)

Skrevet

Enig med dere jenter. Er så lei av disse negative testene.

Testet 2 dager før ikm, negativ. Nå er jeg 2 dager over og fremdeles ingen tegn til tanta... Har ikke turt å ta en ny test.

Lykke til jenter

Skrevet

Hei Blizzy! Jeg er ei uke over IKM, og testet negativt senest idag:( Har hatt regelmessig mens siden jeg sluttet på p-pillen i mai... Nå skjønner jeg ingenting, så har bestilt time hos legen på fredag. Får håpe han kan finne ut hva som foregår.

Det står på testene (iallefall de jeg har) at man bør vente 2-3 dager før man tester igjen om man får negativt resultat.

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Godt å se at det er flere i samme båt som meg! Jeg hadde IKM på fredag, og testet negativt på søndag. Har lagt klar en ny test til i morgen, sånn at jeg kan teste med morgeurin. Jeg har ikke fått noen symptomer på at jeg er gravid, men heller ikke på TR.

Vi får håpe at det har klaffet for oss denne gangen!

Skrevet

Merkelig det her, at så mange av oss får hverken positiv test eller tantebesøk denne måneden...

Lykke til imorgen libra82!

Skrevet

Hei! Jeg ville nok ha ventet en god del lenger før jeg gikk til legen...

Jeg pleier være ganske regelmessig (mhp mens), men har to ganger i løpet av de siste årene gått 8 dager over tiden - uten å ha vært gravid, dessverre. Det er mye som kan ha innvirkning på syklusen vår.

Enten er du gravid (ikke uvanlig å teste positivt sent, noen produserer HCG senere enn andre) eller så er du bare forsinket. Vi får satse på det første!

Blir spennende å se! Lykke til :-)

Skrevet

Slenger meg med her jeg..Er nå 11 dager over ikm og hadde negativ test på ikm dagen og 6 dager over ikm.Har ikke turt å teste etter det, hva er sjansen lissom?

Har sykluser mellom 43-45 dager så nå er jeg LEI av å vente! Sluttet på p-pillene i nov og kun hatt to tr etter dette..

Noen som vet om man kan teste positivt så sent?

Skrevet

Ser i allefall ut som det er flere av oss:)

Jeg testet igjen i dag tidlig (5 dager etter IKM), og den var naturligvis negativ. Ringte legekontoret og de sa at jeg burde teste igjen om et par dager og evt ringe dem neste uke.

Blir tullete av å gå her og vente. Hadde nesten vært like greit å få menstr., så slapp en gå og lure.

Skrevet

Jeg testet også negativt i dag :/ TR har vært veldig regelmessig siden jeg sluttet på p-piller i november, så syns dette er veldig rart.

Enig med deg blizzy at det nesten hadde vært likegreit å fått TR (selv om det hadde vært litt skuffende). Utrolig kjedelig å gå slik å lure.

Skrevet

Vel, da var TR på plass. Like greit kanskje, så slipper jeg å ha bul på magen når jeg gifter meg i sommer:)

Krysser fingrene for dere som ennå venter:)

Skrevet

svak svak positiv i kveld 6 dager over tiden. det er altså håp. skal ta en ny i morgen tidlig for å sjekke.

Skrevet

Så kjekt! Gratulerer så mye Myrtel-1pp! :)

Skrevet

Endelig positiv test 8 dager etter IKM :D Tørr nesten ikke å tro på at jeg er gravid, så jeg kommer nok til å teste meg igjen i morgen tidlig.

Libra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...