Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg er ikke helt oppdatert på vårsko moten - men er det Cars sko å få kjøpt her et sted ?
ツWonderfull Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 mener sett dette på sparkjøp. Sjekk hjemmesiden deres.
ツWonderfull Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 her http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Browse.aspx?Catalog=MainSummer08&Category=AvdSko(MainSummer08)%2fSkoBarn(MainSummer08)
Mamman til Mari Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Sjekk www.barnegarderoben.no Der har de hvertfall andre Cars-produkter.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Takk for tips. Sjekket ut Spar kjøp, men synes de så litt "fake" ut...Skal lete litt mer. De har noen på amazon, men jeg synes det er litt risky å kjøpe sko som han ikke får prøvd først.
Sivalur Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Kjøpte akkurat inne-mokasiner med Cars motiv på H&M - men nå var det jo ikke akkurat det du spurte etter da, hehe...
Gjest Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Ja de har jeg sett, stilige. Men jr vil gjerne ha joggesko også med lynet på. Og helst noen som blinker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå