blizzy Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hei jenter! Prøver meg her inne hos dere med litt erfaring:) Jeg er altså 4-5 dager etter IKM og ingen tegn til TR. Testet negativt senest i dag (CB digital). Har ikke testet i morgenurin ennå, men har en test på lur til i morgen. Jeg har vanligvis en temmelig regelmessig syklus. De gangene jeg har funnet en eggløsning med eggløsningstest, så har det vært ca dag 17. Vet ikke om det er relevant. Skal jeg bare vente noen dager til (på TR eller positiv test) eller bør jeg ta en tur til legen? Noen som har noen synspunkter/ erfaring med lignende? Setter pris på svar:)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg testa negativ 4 dager etter IKM. Venta 2 dager, og fikk positiv test 6 dager etter IKM. Så lenge menstr. uteblir er det håp:) Vent en dag eller to og bruk morgenurin:)
jazzgla` Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 jeg testet negativt Mange!! ganger både hjemme og hos legen da jeg var gravid med sønnen min ..... hehe han er lys levende, skjønn og 100% frisk 5åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå