Gå til innhold

4 dagen jeg blør:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå begynne eg og bli engstelig. Har vel kommet til 14 uker. Skal til jordmor i morgen.kan hun høre hjertelyd? Har en intens svie i livmora.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke sikker på hvor tidlig hun kan høre hjertelyden men tror hun kan høre det nå. Jeg fikk høre hjertelyd hos jordmor i går. Jeg er 20 uker på vei. Forstår godt at du er stresset hvis du blør. Har du vært i kontakt med lege/sykehus? Hvis jeg var deg ville jeg ringt til sykehuset for å få ultralyd sånn at de kan se at alt er bra med fosteret. De kommer til å forstå at du er bekymret når du blør. Det er jo ikke uvanlig at noen blør under svangerskapet så det trenger jo ikke bety at noe er galt. Lykketil!

Skrevet

Jeg fikk høre forsterlyd i uke 11 og tror andre har fått høre enda tidligere

Skrevet

Tror det.. jeg fikk høre i uke 11 sist jeg var gravid.

Men hvorfor får du ikke en henvisning til ultralyd, så slipper du å engste deg.

Skrevet

Vil ikke engste deg mer, men er det friskt blod eller brunt blod? Ville uansett ikke tvilt med å ringe føden. Du trenger ikke henvisning, bare si at du er gravid og at du blør. Mest sannsynlig vil de be deg komme inn for en sjekk. Har vært der selv. Min lege ville ikke lytte etter fosterlyd så tidlig fordi det er så stor sjans for å ikke høre den selv om den er der. Og da blir man hvertfall bekymra. Sjekk det opp du. La oss få høre hvordan det går. Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...