babysjuk82 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Og nå begynne eg og bli engstelig. Har vel kommet til 14 uker. Skal til jordmor i morgen.kan hun høre hjertelyd? Har en intens svie i livmora.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 har du vært i kontakt med lege? jeg fikk ul da jeg blødde i uke 8... skjønner kjempe godt at du er bekymret, men jeg blødde i 3 uker, og det gikk bra, vist det kan være litt betryggende?!? Jeg trur hun kan høre hjerte lyd, men er ikke sikker, så ikke ta det for gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå