Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Er det mere lettvint enn å bake selv eller ikke?
To trollunger + en spire Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Fungerer slik at du bare heller ingrediensene oppi og setter på maskinen. F.eks. brød er ferdig etter 3 timer. Vi bruker vår daglig.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 hørtes veldig lettvint ut .Må kjøpe meg en sånn.Noen å anbefale og går det an å bake flere i gangen?Er de lett å rengjøre ?
mpb♥ Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Jeg syns det er veldig enkelt, bruker den også til å lage pizzadeig =)
ApriIbaby Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Kan bare bake ett av gangen, men supert å stå opp til nystekt brød kl 06 :-)) Kan bli feit av mindre
Gjest Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Hehe,elsker hjemmebakt selv,går ned noen blingser da ja:))
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Den er perfekt til bolledeig også. Vi bruker vår hele tiden. Får kjempe flotte grove brød!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Tror jeg investerer i en sånn,lei av å elte brød og det klisset der;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Ååå, jeg bare elsker min!!! Og det gjør Daniel og samboeren også Anbefaler Melissa sin, har den selv. Er suuperfornøyd med den iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå