Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 men får ikke lov av mannen min.. kjøpte først en Emmaljunga sport combi. var kjempefornøyd med den.. men så fikk vi oss bil. og vi fikk ikke plass til vogna i bagasjen.. så vi solgte den og kjøpte en quinny... fin byvogn.. men jeg merker at jeg savner emmaljungaen... uff... for et luksus problem egentlig....
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg har lyst på ny jeg og... har emmaljunga duo edge, kan jo ikke kvitte meg med den, den er jo så god! Også har jeg 5 til, men de er ikke noe og snakke om..
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 hehe, det er jo ikke en scooter jeg har da
Minnie Mom Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde 5 vogner før jul, men allikevel lyst på en ny. Sambo satte foten ned så jeg solgte 3 av vognene og da var det greit.. ) Jeg har vognlidenskap til sambo sin store fortvilelse, men jeg prøver å si at dette er jo noe som vil gå over om et par år når minste tulla blir for stor for vogn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå