Min lille goggutt Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Er garvid ikke mer enn 5+3, men har ingen symtomer i det heletatt. Forrige svangerskap hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme fra uke 4. Ikke det at jeg ønsker å ha dette omigjen, men noe kunne vært ok å ha:=) Det eneste jeg har er litt ømme pupper av og til.... Er det noen her som IKKE har vært kvalme?? Er så redd for at det skal være noe galt....
hit og dit Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Slapp heilt av! Det kjem tidsnok. Eg vart ikkje trøtt og kvalm før i uke 6-8. Det finnes nok dei som har klart seg uten å vera kvalm og. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå