Gå til innhold

Har vært barnevakt for nevøen min idag, å er helt utslitt :-S


Gjest

Anbefalte innlegg

Hadde nevøen min idag fra klokken 07.30 til 16.00 og nå er jeg helt utslitt. Har helt sykt vondt nederst i ryggen og er så trøtt at jeg holder på å stupe. (Nå skal det jo sies at jeg ikke er vant til å stå opp så 'tidlig')

Nesten så jeg begynner å lure på hvordan dette skal gå. Meg som mamma?? Hehe :-) Det blir jo helt sikkert noe annet når jeg ikke er gravid, humørsyk og kvalm, og det er min egen baby det er snakk og at vi har våre egne rutiner.

Akkurat nå er jeg faktisk glad for at desember er en hel evighet unna, for jeg er overbevist at jeg kommer til å sove helt fram til termin fra nåh! :-)

 

Sånn, det var dagens syt fra meg.

 

Ellers har jeg en fin dag, å håper alle andre med desmeber-spirer får en fin kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maja:)

Hehe, det kan være slitsomt å ta seg av andres barn. På søndag hadde vi besøk av ei niese på 7 og nevø på 6, og da tempoet på dem ble høyt, kjente jeg at jeg ble helt utslitt. Men det var også første dagen hvor jeg var trøtt hele dagen igjennom.

Jeg tror nok det blir litt anerledes med egne barn. Men ikke bare det, jeg har passet mange barn og liker det egentlig, så det var nok helt klart min egne trøtthet som gjorde det så slitsomt nå sist. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...vet hvordan det er ja...jobber i barnehage på avd med 13 barn i alderen 2-4 år......jeg er ekstremt sliten når jeg kommer hjem omdagene...åsså så trøtt og vondt i ryggen som jeg er så er jeg sikkert veldig morsom å leke med...not..hehe

Ha en fin kveld alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...