Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Når begynte dere å gi babyen tran? Hvilket merke og hvor ofte ga dere?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 begynte i uke 6 med kaptein sabeltanns familietran. tutti frutti smak på den:)
Sunniva78 har to små Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 HS sa vi skulle begynne fra 4 uker. Vi gir helt vanlig tran...
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Har enda ikke gitt tran, hun er syv mnd nå, men har fullammet til hun var seks mnd og tatt mye omega 3 og D-vitamin selv. Nå først skal jeg begynne med tran. Synes det virker unaturlig å gi bittesmå babyer som ammes fiskeolje, ivertfall når mor tar det selv. Tror ikke barnet mitt har lidd under mangelen på direkte tran. Hun er sunn og frisk, men jeg har passet på at hun får så mye dagslys som mulig, spes. i mørketid og også gjort helsestasjonen klar over at hun ikke har fått tran. Om de hadde insistert på det så ville jeg nok ha innført det tidligere.
Sannali Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Her får tulla tran under kveldsstellet. Begynte da hun var seks uker gammel og hun får vanlig Møllers. Kun far som har teken på å få henne til å svelge, kommer som regel i retur når jeg gir den:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Gitt tran eller d-vit dråper fra ca 6 ukers alder. Har ikke vært så flink, og fått litt kjeft på helsestasjon for det, men gjør det fordi d-vitamin ikke taes opp gjennom morsmelken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå