*månestråle* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Oppdaget akkuratt at jeg hadde bittelitt rosa utflod, og er livredd. Har lite symptomer også, kun litt ømme brystvorter. Har ingen smerter. Er 5 uker på vei idag. Noen som har opplevd dette som det har gått bra med? Hadde en ma i november, og nå er jeg livredd for at det samme skjer igjen.
*månestråle* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2008 ingen? har legetime om uke?, burde jeg prøve å få en time tidligere pga dette? Er temmelig skjelven nå.
♥♥♥ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 hei månefisk. ring legen i morgen og hør hva de sier. det går jo også an å ringe legevakta dersom det ikke gir seg, og høre hvilke råd de gir... lykke lykke til!!
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Hei Det samme skjedde meg igår kveld og har fortsatt og blø bittelitt idag. Jeg ringte til legen min og legen sa det var helt normalt. Men jeg skulle ringe tilbake om det fortsatte eller om jeg hadde noen smerter. Blødninger er visst mere normalt enn det vi tror Men skjønner godt at du er bekymret. Har opplevd det samme som deg og da er man ekstra bekymret. Ta kontakt med legen din imorgen hvis det ikke gir seg Masse lykke til
Lova Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Kjære Månefisk! Jeg forstår at du er bekymret, spesiellt med tanke på at du har hatt en MA tidligere. Jeg kan forsikre deg om at rosa utflod er HELT normalt. Jeg hadde en god del rosa/brun/brunrød utflod med da jeg gikk gravid med datteren min, og jeg har hatt litt denne gangen også. Jeg tok det opp med en privat gynekolog jeg går til, i uke 6, på min første UL time. Hun sa at det er så vanlig at de ikke legger noe vekt på det. Jeg hadde litt rosa utflod som ble mer og mer rødbrunt fra uke 5-7, og bittelitt rosa utflod etter sex et par ganger i uke 9. Jeg var forresten på UL i uke 8, og fikk se hjertet, og gynekologen mente at alt så perfekt ut. Jeg er i uke 10 i dag. Håper du klarer å tenke positivt og slappe av. Lykke til.
*månestråle* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2008 Tusen takk for svar. Det roet meg litt ned. Håper virkelig alt ordner seg denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå