Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Vet jeg ikke skal klage men jeg har en del vondter. Har mye ødemer i kroppen. Hadde litt proteiner i urinen i går men blodtrykket er fint. Lillegutt storkoser seg visstnok i magen, men jeg vil bare ha han ut. Han er stor nok nå. Har igjen 6 dager til termin så jeg vet jeg ikke skal klage. Men har så mye mer plager nå enn forje gang. Førstemann kom 4 dager før termin. Og da hadde jeg ingen plager før det hele plutselig startet
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Synes det er lov å klage litt når termin er rett rundt hjørnet og forskjellige vondter har inntatt en sentral rolle i svangerskapet:) jeg har dager der jeg er lei og sliten, og jeg er kun i uke 33+0 i morgen..:/ får litt dårlig samvittighet på disse dagene der jeg føler det slik, men sliter så veldig med bekkenløsning, babyen er konstant oppe i ribbena mine og magen ligger så høyt at det til tider er veldig krevende bare det å puste.. har gått til innkjøp av et bekkenløsningsbelte samt at jeg fremover skal gå på svømming for gravide med denne type plage så får håpe det hjelper:) for å si det slik så misunner jeg deg virkelig som er så nær termin!!
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Huff.. skjønner akkurat hva det vil si å være lei! Er 8 dager OVER termin, denne ungen vil ikke ut ser det ut til.. klarer ikke gå lener pga bekkenet, har vært sykmeldt med hyperemesis og bekkenløsning fra dag 1.. LEeeeeeeeeeiiii!!! Vi må da få lov å klage litt da:) Det hjelper jo faktisk litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå