Mamma+2 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg gruer meg VELDIG ...men er redd jeg må ta kontakt med sosialkontoret. Jeg mister Os til sommeren etter å hatt det i 3 år...og fikk beskjed om at utvidet Os får jeg ikke når jeg har vert syk i 2 år!!! Så da skal jeg leve på Tidsbegrenset Uføre som er utbetalt 8500.- i mnd + barnetrygd. Har lån jeg betaler på...betaler hardt på det største...betaler 4500.- i mnd...skal putte inn skattepengene og...så da skulle jeg etter planen vert ferdig på det til jul...men nytter jo ikke det når de stopper Os....sukk! Hvilke rettigheter har man på Sosialkontoret. ????
Singelmamma og banden Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Du kan be om en avtale og høre hva de foreslår. Du må søke på stønader derfra også, så et møte vil forhåpentligvis bare gjøre deg litt klokere. Selv har jeg ingen erfaring med sosialkontoret, men en venninne har over lengre tid vært nødt til å be om hjelp derfra mens pasientskade erstatningen hennes ble behandlet. Men kan du ha rett på forsørgertillegg på uførestønaden din? Og hva med bidrag og utvidet barnetrygd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå