tesseliten Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 har hatt kjempe masse leamus/bobbler på venstre side både i dag og i går? hva kan det være??:S føles liksom litt for langt til siden at jeg tror den lille kan ligge der, vet ikke jeg assa, rett under ribbeina. noe som vet?
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Tror nok det er den lille du kjenner, passer utmerket til beskrivelsen
tesseliten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Er det sant??? ååååå nå varma du hjerte mitt som svarte på det assa:) Tusen Takk for svar:)
konemor med gutt+spire:) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 kan jeg få spørre om noe? jeg har hat leamus i magen siden uke 12 og nå er jeg i uke 19,men det har ikke blitt noe mer tydelig. tar det så lang tid før det kjenner mer virkelig?? vil så gjerne kjenne mer. kjenner det oftere men ikke sterekere og blir så lei meg.....
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Det blir jo kraftigere etterhvert. Jeg kjenner ikke kraftige spark ennå, som kan sees og kjennes utenpå magen, men det er kraftig nok innvendig Vet ikke når og hvor lang tid det vil ta før sparkene blir sterkere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå