Gå til innhold

leamus eller bobbler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt kjempe masse leamus/bobbler på venstre side både i dag og i går? hva kan det være??:S

føles liksom litt for langt til siden at jeg tror den lille kan ligge der, vet ikke jeg assa, rett under ribbeina.

noe som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er den lille du kjenner, passer utmerket til beskrivelsen :)

 

Skrevet

Er det sant??? ååååå nå varma du hjerte mitt som svarte på det assa:):)

Tusen Takk for svar:):)

Skrevet

kan jeg få spørre om noe? :) jeg har hat leamus i magen siden uke 12 og nå er jeg i uke 19,men det har ikke blitt noe mer tydelig. tar det så lang tid før det kjenner mer virkelig?? vil så gjerne kjenne mer. :) kjenner det oftere men ikke sterekere og blir så lei meg.....

Skrevet

Det blir jo kraftigere etterhvert. Jeg kjenner ikke kraftige spark ennå, som kan sees og kjennes utenpå magen, men det er kraftig nok innvendig :) Vet ikke når og hvor lang tid det vil ta før sparkene blir sterkere?

Skrevet

langt er du på vei da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...