Gå til innhold

Flere med dårlig matlyst?


Gjest Maja:)

Anbefalte innlegg

Gjest Maja:)

Hei!

De siste dagene nå har jeg vært forferdelig trøtt, og de siste par dagene også litt uggen og småkvalm. Man hører jo at en del spiser så mye når de er gravide, men jeg har nesten mistet matlysten helt. Orket ikke å lage middag i dag, så mannen min og jeg var akkurat en tur på Esso, for han ville ha en burger. Jeg nøyde meg med salt poomes frites.

Men i formiddag var jeg litt småkvalm på jobben og kjente at jeg virkelig trengte å få i meg et eller annet, samtidig er det liksom ingen ting som frister...

Hvordan opplever dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her også, elendig matlyst...:S

Men tvinger i meg litt mat alikevell, frokost iallefall... er viktig det vettu:)

Klarer ikke å drikke så mye da..

Men om dere ikke har lyst på mt så bør dere prøve å spise litt frisk frukt, selv om det ikke frister så mye så er et veldig sunt å er bedere å spise litt av det enn litt av noe usunt som du ikke får noe næring fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maja:)

Kjenner at det går litt opp og ned meg meg, for nå har jeg hatt et par dager med fin form, men idag er jeg litt dårligere igjen, og dermed også mindre matlyst. Som du sier, så er det lurt å få i seg litt frukt, og det fikk meg til å tenke på at banan hadde vært godt. Den har ingen skarp smak, men god og rund i smaken. Kanskje jeg skal ba mannen om å kjøpe med seg et par hjem! :-)

 

Forresten så er det godt at det er helg nå, for jeg føler for å slappe av et par dager nå. Slippe å sitte på jobben å konsentrere seg med papirer, samtidig som man kjenner kvalme ulme...

 

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...