Gå til innhold

Hvor ofte er dere hos lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F. eks, ca hvor mange ganger per år, med plager som gjelder dere selv, ikke barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri! de siste ti årene har jeg kun vært der i forbindelse med graviditeter

Skrevet

snitter vel på en vil jeg tro.. Ikek glad i å gå til legen av en eller anna grunn.

Trenger jeg resept på noe (enkelt) får jeg en av legene på jobb eller en av lege kompisene mine til å skrive ut..... Easy peasy:)

Skrevet

det blir noen, for jeg må sjekke nivåer av tyroksin i blodet mitt med gjevne mellomrom. kanskje 6 tilsammen?

Skrevet

Det er ikke ofte...Nå har jeg vært ansatt i samme bedrift i 9 år og har vært sykemeldt en gang, da hadde jeg kyssesyken og var flere ganger hos lege pga blodprøver o.l. Tror det er eneste gang jeg har oppsøkt lege uten at det har hatt med svangerskap/prevansjon å gjøre på de 9 årene.

Skrevet

kommer an på... etter fødselen følte jeg det ble hele tiden siden jeg fikk en skikkelig smell av bechterewen... Da var jeg der sikkert oftere enn hver mnd.. i tillegg til sykehus etc. Blir vel det samme igjen nå etter denne fødselen.

Generelt har jeg vært mye hos lege igjennom tidene pga bechterew, hjertelidelse, anemi etc..

Skrevet

For ofte etter min smak. Og det har vært under en lengre tid nå siden jeg er under utredning. Er pokker meg på 3 året nå. Så det blir ihverfall minimum 1 gang i mnd.:o(

Skrevet

En gang i året kanskje? Men er blitt mye likevel de siste årene pga tre svangerskap...

Skrevet

Eg er velsigna med god helse, *bank i bordet*, så det er svært sjelden. Går regelmessig til GU, har vert på legevakta to ganger som voksen, og under svangerskapet var eg svært ofte til legen samanlikna med oppfølginga som er i Norge.

Skrevet

har nesten ikke vært til legen før nå det siste året eller det blir vel de to siste medregnet svangerskapet. men det er bare kontroller jeg går på, og samtaler med legen pga angst..

Skrevet

Jeg er under rehabilitering nå så jeg går for tida mye til lege, ca hver 3 mnd i hvertfall.....

Skrevet

De siste 10 årene har jeg vært hos lege èn gang, da hadde jeg bronkitt. Ellers har jeg vært hos lege kun pga svangerskap.

Skrevet

Utenom sv.skapskontroller 3-4 ganger kanskje de siste 20 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...