Gå til innhold

Noen andre med IKM 15. april??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvortid tester dere?? Jeg skulle være optimistisk å teste i dag, men så har jeg bare 1 test igjen! Så sparer den heller litt... ;) Utålmodig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) jeg har også IKM 15 april:D:D uf det virker så lenge til, prøver å få tiden til å gå fort;) jeg tør ikke teste før noen dager etter IKM...for å være på den sikre siden..

Skrevet

Nei, men har den 13. og sitter og nå og lurer på om jeg skal svi av en test... huff, er jo altfor tidlig daahh... Veldig utålmodig jeg også. Blir dyrt med alle disse testene etterhvert... hehe!

Skrevet

14nde på meg....

Jeg tok en igår (haha) men det var for å være sikker på at hcg var ute etter en utskraping jeg hadde den 14 mars,og den var kjempe negativ...

Jeg hadde ikke lyst å bli forvirret om jeg er så heldig å tester positiv når det nærmer seg mens,om det var pga hcg forrige gang,eller en ny :o)

 

Skrevet

Hei! ja venter mens den 15 april.

Har ikke testet enda.. tror den vil slå negativ da.. heheh.. vaaanskelig!!

Skrevet

Hei! Ikm 15. april jeg og. Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg unna testene. Av erfaring så klarer jeg ikke å vente til ikmdagen, men jeg har opplevd å få positvt svar for så å miste dagen etter- fordi jeg testa så tidlig. Så det lureste er nok å vente..egentlig helst til mensen uteblir..men siden jeg kjenner meg selv ganske godt så skjer nok ikke det..hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...