mei&mi + marcus :) Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hvortid tester dere?? Jeg skulle være optimistisk å teste i dag, men så har jeg bare 1 test igjen! Så sparer den heller litt... Utålmodig!!!!
Isabella4444 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hei:) jeg har også IKM 15 april:D:D uf det virker så lenge til, prøver å få tiden til å gå fort;) jeg tør ikke teste før noen dager etter IKM...for å være på den sikre siden..
Giinaღ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Nei, men har den 13. og sitter og nå og lurer på om jeg skal svi av en test... huff, er jo altfor tidlig daahh... Veldig utålmodig jeg også. Blir dyrt med alle disse testene etterhvert... hehe!
*løvetannbarn*GRAVID* Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 14nde på meg.... Jeg tok en igår (haha) men det var for å være sikker på at hcg var ute etter en utskraping jeg hadde den 14 mars,og den var kjempe negativ... Jeg hadde ikke lyst å bli forvirret om jeg er så heldig å tester positiv når det nærmer seg mens,om det var pga hcg forrige gang,eller en ny )
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hei! ja venter mens den 15 april. Har ikke testet enda.. tror den vil slå negativ da.. heheh.. vaaanskelig!!
*vil*ha*baby* Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hei! Ikm 15. april jeg og. Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å holde meg unna testene. Av erfaring så klarer jeg ikke å vente til ikmdagen, men jeg har opplevd å få positvt svar for så å miste dagen etter- fordi jeg testa så tidlig. Så det lureste er nok å vente..egentlig helst til mensen uteblir..men siden jeg kjenner meg selv ganske godt så skjer nok ikke det..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå