Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for Simovogna mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei pent brukt Simo kombi 2007 model, som er kun brukt i 3 mnd som jeg vil bytte ut. Garantibeviset følger med. Hvor mye kan jeg regne med å få igjen for den? Kan jeg få 4000,- eller er det mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm vet ikke.. men er kanskje interessert.. hvilke farge er den?

Skrevet

Den er sort med sort understell. Kanten i bagen (sofline) er i beige mønstret.

Skrevet

ville ha prøvd med 3500kr

Skrevet

Jeg hadde også ett innlegg om akkurat samme saken tidligere,og jeg fikk beskjed om at d er mest vanlig å ta halv pris...........!!! Tror kanskje at 4000kr er vel mye,for du får jo ei ny 2007mod-vogn for den prisen på Barnas hus...........!!!

Skrevet

Det er feil. Ny pris på simo vogn på barnashus er no 5990. De er gått opp igjen i pris. Dersom de har den til 4000 er det gamle modeller, farger

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg SImo Kombivogn 2007-mod i svart med svart understellet og svart innertrekk. Betalte 3999,- for den helt ny med garantibevis.

Skrevet

Jeg kjøpte den på Barnas Hus sist uke.

Skrevet

Gammelfargene, marineblå, rød, sand og den gamle koden for svart (joda for den kommer i svart i "ny fargene" også, men fargekoden er forskjellig og derfor fikk i alle fall vi den for 3999,-)

Nyfargene derimot går for 5999,- regner jeg med.

Skrevet

Trekk max fra 500 kr på nypris. Du bør ikke ta mindre for den, den er jo tross alt bare brukt 3 mndr. Kan vedde på at du får den solgt for den prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...