Piken på landet Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg kjøpte ny vårdress til vesla forrige uke. Hun har ikke hatt den i barnehagen enda, bare to ganger utenfor huset her. I dag skulle jeg ta den på henne igjen, og ser at det er flere små hull på kneet. Jeg har hatt fire dresser til henne før (reima og name it) og har aldri opplevd at det har gått hull samme hvor mye slitasje de har blitt utsatt for. Ble lovet fra butikken at disse dressene(lego) var særdeles bra, hadde vunnet test og greier, og de hadde tatt de inn på grunn av mye skryt . Mannen min mener at det ikke er noe å klage på siden det sikkert er noe hun har hengt seg opp i, og at ingen dresser tåler all verdens bank. Men etter to gangers bruk? Og jeg syns det ser ut som om hun bare har ramlet på kneet, er sånn "sklimerke" rundt hullene. Hva hadde dere gjort? Dressen koset 700, så jeg hadde litt høyere forventninger...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Det synes jeg virkelig at du skal. Utedresser skal tåle mer enn det.
It's all about me Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde klaget. Synes de bør holde mer enn som så. Men det er som mannen din sier at en henger seg opp i noe og får rifter på den måten kan ikke butikken klandres for. Men siden dere ikke vet hvordan det har skjedd hadde jeg tatt den med tilbake til butikken og hørt. Hvilket merke er denne dressen foresten?
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ja, det er bare å klage.. I januar kjøpte vi regndress til sønnen - og i forrige uke klaget jeg på den. Da hadde gummien begynte å sprekke på buksa, strikken under hadde gått i stykker og glidelåsen var ikke helt som den skulle... Vi fikk tre valg, ny dress, tilgode lapp eller pengene tilbake.. Hun i butikken sa at når noen kom å klaget, så strakk dem seg lang for å hjelpe kunden. For fornøyde kunder var dem som kom tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå