Gå til innhold

Ville dere respektert meg hvis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. jeg mente at overvektige mennesker burde tvangssteriliseres for ikke å føre genene sine videre ettersom de blir en stor utgift for helsevesenet og pengene heller burde brukes til noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok hatt respekt for deg, men ikke for meninga di i denne sammenhengen.

Skrevet

Nei , da hadde jeg nok ikke respektert deg i det hele tatt.

Overvektige har sikkert nok av problemer og dårlig selvbilde .

Da har du sikkert noen skumle gener som burde stoppes selv om du mener dette.

Skrevet

Respektert og respektert!! Synes ikke holdningen din henger på greip. Mange som skulle vært tvangssterilisert for mye verre ting enn overvekt ;-(

Skrevet

Jeg har i allefall ingen respekt for den meningen, og egentlig ikke for en som kan mene noe sånt heller.

Det er mange ting som er belastende for et samfunn, og jeg tror ikke at overvektige er verst. Hva med de som røyker? Kjører for fort? Gjør hærverk? Skal man sterilisere dem også da? Eller de som driver med ekstremsport, for de er en kjempebelastning og kostnad for helsevesen og samfunnet generelt.

Og forresten, hvorfor sterilisere? Det er jo ikke alltid at overvekt er arvelig. Mange overvektige i min familie, men jeg er tynn som en flis. Dumt innlegg synes jeg......

Skrevet

Haha,er det mulig.. Det vil si at du ville ha tvangssterilisert meg det da..

Jeg er nok ikke no mer byrde og utgift for helsevesenet jeg enn noen andre selvom jeg veier 130 kg gitt.. Jobb,utdannelse og selvtillit har jeg. Så hvorfor skulle jeg da ikke få ha barn?

Skrevet

Jeg ville respektert deg, siden jeg tror at du hadde andre gode sider ved deg utenom den ene meningen om tvangssterilisering av overvektige. Jeg ville også (hvis jeg kjente deg godt) prøve å få greie på HVORFOR du har slike holdninger til overvektige og også prøve å få deg til å bli kjent med de overvektiges problematikk og mange av de årsaker til overvekt som finnes;-))

Den største redselen er redselen for det ukjente. Kunnskap er med på å bygge broer og rive ned fordomsfullhet og redselen for det ukjente - tror jeg ;)

Skrevet

Haha. Tror HI driver FrP-mobbing her! Fy skamme seg, HI!

Skrevet

Du er rimelig smakløs HI, og ikke minst utrolig dum.

Skrevet

Herregud.. Hva med att vi heller tvangssteriliserer sånne fordømmende idioter som deg? sånn att vi slipper flere idioter i verden?

Skrevet

Jeg klikket inn på profilen din og der var det noe greier i forbindelse med svangerskapet ditt? Og du er jo fremdeles ung, det tar nok noen år før du blir en utgift.

Skrevet

Tuller dere eller? Trodde dere jeg mente det?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...