Mamman til Mari Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Sønnen vår er bedt i 4-årsbursdag til en gutt i barnehagen. Han er tvilling og skal feire sammen med søsteren sin. (I følge henne hvertfall....;-) Ser i barnehagen at de levert ut konvolutter i hver sin farge. Regner kanskje med at han har levert til guttene og hun til jentene. På min sønns innbydelse står det hvertfall bare hilsen guttens navn... Etter mye om og men kommer spørsmålet mitt ;-) Bør vi kjøpe gave til jenta også, eller bare til gutten??
Dronningen! Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Så lenge dere kun har fått inbydelse fra gutten ville jeg bare ha kjøpt gave til han... Om du er i tvil så ta en telefon til foreldrene!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Spør mora, det er jo ikke sikkert de har det samtidlig/på samme sted
Thula Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Står begges navn på invitasjonen? Og går jenta på samme avdeling? Vi har gjort to forskjellige vrier på det. Første året gikk de i hver sin avdeling og da inviterte de venner hver for seg, andre året gikk de sammen og da ble vennene invitert sammen. Første året forventet "vi" ikke gaver til begge, men andre året gjorde vi jo det
Mamman til Mari Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Nei, bare guttens navn står på invitasjonen. Ja, jenta går også på samme avd i barnehagen. Tenkte kanskje å kjøpe en liten ting til jenta også jeg, men får først finne ut om de SKAL feire på samme dag. Ikke alltid ungene vet helt sikkert selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå