Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Er det noen forskjell på disse til nyfødte? Brukte libero på sykehuset og har brukt det hjemme de første dagene. Men kjøpte mange pampers før fødselen og hadde vært greit å bruke opp de også. Er det dumt å bruke pampers noen dager også bruke libero igjen?? Mulig dette er idiotisk spørsmål altså men er så redd ho skal få utslett eller noe...
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 tror nok det skal gå fint Det er noen som reagerer på enkelte bleietyper, men det finner du ikke ut før du har prøvd dem
shimonie Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 vi bytter litt sånn ettersom hvilken butikk vi handler i! men er mest fornøyd med pampers. de er mye tynnere enn libero.
Elin(e) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ja, Pampers er mye tynnere enn Libero-bleiene. For oss ble de for tynne, jenta vår våkna hver natt og var kliss våt. Så for oss funka ikke den særlig lenge. Men hadde det ikke vært for dette, hadde vi nok ikke bytta til Libero
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg brukte pampers til å begynne med fordi de funket fint og de var billigst, men gikk over til andre merker bl.a. libero da avføringen "sklei" oppover ryggen. Gikk tilbake til Pampers igjen når han fikk fastere avføring. Prøv deg frm, ikke noe problem å variere. Min er nå 11 mnd og jeg har intet mindre enn 3 forskjellige bleier på badet. tilpasser etter tid på døgnet eller hvis han blir litt sår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå