Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får nesten vondt av å skrive det, og har vurdert litt frem og tilbake om jeg bare bør ha det for meg selv, men så er det noe med det å kunne dele det innerste med noen som allikevel ikke kjenner deg.. Vi har vært på UL i dag, og alt var vel:o) Krabaten var i slaget, og veivet med armer og bein. En kjempe flott opplevelse. Jeg fikk allikevel en form for skuffelse uff, nei hva skal man kalle det.. overraskelse... mage vondt.. Vi har en gutt fra før, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg kanskje ønsket meg en jente denne gangen.. Vi får en gutt til , og jeg bør være SUPER GLAD!.. Håper følelsen kommer, og det litt raskt.. Beklager at jeg sutrer for noe sånt, for det har jeg INGEN grunn til, men... nei, det er forresten ingen men... Noen andre som har hatt den følelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en gutt fra før og da jeg ble gravid så ønsket jeg meg en gutt til . Ikke for at den største skulle få en lekekamerat (det blir 10 år imellom dem), men for at jeg trodde det skulle bli "tryggere" hvis jeg fikk en til av samme kjønn for det er jo bare det jeg kan (være mamma til gutt). Men så begynnte sv.skapet og tyde på at det var en jente for alt var motsatt av hva jeg gjennomgikk sist. Var grusomt kvalm, deprimert osv. Og saken ble ikke bedre at jeg trodde vi skulle få en jente. Men etter tid så begynnte jeg å glede meg til å fa jente, så overaskelsen ble stor da vi fant ut at vi skulle ha en gutt til :-) Det jeg mener er at med tid og stund så kommer du til å vende deg til at du skal ha en til gutt . Jeg lover ! Å tenk på så heldig gutten din er som skal få en kompis OG bror i ett :-) Han kommer til å bli kjempestolt !

Skrevet

Hei på deg!

Jeg har det vel egentlig på samme måte som du. Vi har en gutt fra før og jeg VIL ha en jente nå. Før jeg ble gravid tenkte jeg at hvis jeg får en gutt til, ville jeg heller ikke ha et barn til.

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke vil ha en gutt til, det blir sikkert kjempebra med en til, men det er bare den rare følelsen som du også beskriver.

Jeg har ikke vært til UL enda, så jeg vet ikke om det blir gutt eller jente.

Men vi må nok bare ta det vi får :-)

Mvh

Skrevet

Da jeg skulle ha min første ønsket jeg meg så veldig en liten jente. Som liten ønsket jeg meg en lillesøster - har bare storebrødre. Vokste opp med bare gutter og fikk en mann som bare har brør. Klart jeg ønsket meg en jente. Fikk naturligvis en gutt.... Men det har gått over all forventning - det er utrolig flott med gutt. Denne gangen ønsket jeg meg naturligvis en jente, men samtidig begynte det å snike seg inn en tanke om at hva om den jenta ikke blir slik jeg drømmer om? har jeg et drømmebilde av et drømmeforhold med en datter/søster osv.? Det viste seg at det blir en gutt, og det føler jeg at jeg kan leve godt med. Jeg har til og med navnet klart! Du er ikke alene - men det varer ikke lenge så gleder du deg til gutten - SUPERMYE :-)

Skrevet

Takk for støtten jenter! Jeg har allerede begynt å venne meg til tanken på en gutt. Med 3 års mellomrom mellom guttene, må det jo som blir nevn her, være super bra for barna sin del :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...