Gå til innhold

Skjede-katarr... Hva kan det komme av?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dette for litt siden, men fikk stikkpillekur som fikk den bort... Men legen skrev ikke noe om i brevet hva denne katarren kan komme av?

Hadde massiv mengde av noen bakterier som det bare skal være svært få av, stod det... Jeg dusjer jo hver dag, bruker intimsåpe, tisser etter sex + vasker med våtservietter etter sex.

Så hva kan egentlig være årsaken? Vil gjøre alt for å ikke få dette igjen for det var VONDT.. Noen som vet?

Tusen takk for svar!

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du vasker for mye, du tar kanskje bort for mye av de gode bakteriene. Jeg har alltid hele mitt liv brukt endest vann der nede. Har aldri hatt sopp eller noen andre plager.

Hørt mange leger som sier at man ikke skal bruke intimsåpe engang.

Skrevet

Du bruker ALTFORMYE såpe!!!!!!!

Kutt ut intimsåpa og intimvaskeservietter...

Kun bruk dette ved menstruasjon. Ellers er vann tilstrekkelig...

Aldri hatt en eneste soppinfeksjon eller noe annet der nede, og bruker minialt med såpe...

Ødelegger naturfloraen, og da slipper de patogene bakteriene til...

Kan utvikle en kronisk tilstand hvis man ikke er forsiktig.

Skrevet

Er ikke definert som kjønnssykdom, det oppstår av seg selv ja ved f eks for mye såpe osv.

Men trodde mannen din også måtte ha en kur ellers så smitter han deg tilbake (han kan selv ikke få plager av det)

Skrevet

Takk for svar! Ja kanskje jeg må være litt mer forsiktig.. Nei han trengte ikke noen kur sa legen. Var vist ikke smittsomt.

Skrevet

En kur med sånne melke,,,kapsel greier.. (lactal e.l.) kan hjelpe deg å få tilbake ph`en og naturfloraen din..

Skrevet

Ja de går jeg på av og til!:-)

Skrevet

Hehe... Ikke asan en gang om dagen engang?! Føler ikke jeg blir ordentlig ren med bare vann..

Skrevet

Vanesak,,

Ikke noe vaskeprodukt mer enn en gang i uka iallefall.. Døden for dåsa, so to speak.. hehehe...

Skrevet

Du blir mer en nok ren med vann, hva tror du kvinner har utflod for, rense der nede. Bruk kanskje asan når du har mensen men ikke mer...

Skrevet

Jeg får også lett ubalanse i bakteriefloraen når jeg bruker tampong, også når jeg er på ferie og går mye i våte badeklær.

Ellers støtter jeg de andre rådene du har fått :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...