Gå til innhold

nå trenger jeg hjelp..


Rivjerntilkjeft

Anbefalte innlegg

OFF, Nå er det ikke mange dagene igjen.. og jeg har fremdeles ikke funnet noe navn til prinsen min.. nå damer, håper jeg på mange forslag her altså! spesielle navn blir godt mottat, da alle i min familie har relativt snåle navn:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var et fint navn, men jeg føler at med det navnet må det være et mellom navn også..<:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Nei det er ikke lett detta med navn.

Har du vært inne på www.ssb.no og sett på mest brukte,sjeldene, årstall navn,gutt eller jente navn?

 

Ellers så finnes det mange fine navn.

 

Loke

Oliver

Gutten min skal hete Wlliam, han ventes innen få dager.. ;o)

Leander

Matias

osv.........

 

Ikke lett men du finner nok ut av det.

 

masse lykke til med troll ungen din.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mario er nydelig og svært få her i landet som heter det. jeg har selv valgt ett navn jeg vet er sjeldent her til lands da jeg ikke vil at min sønn skal sitte med 5 stk i klassen med samme navn:P Min skal hete Alecsandro.. Kevin er også veldig kult. og internasjonalt ikke minst. eller kanskje Lucas? Håper noen av navnene i hvertfall kan være til inspirasjon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du finner nok ut av det.. når du ser han så bare vet dere det;) gi beskjed når dere har bestemt dere da;) lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maximillian eller Tristan sku magen vår hete om det var gutt... Elsker de navnene! Men vi får ei lita prinsesse... forhåpentligvis snart... å sliter som en makk med å finne navn =( Forslag???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julie

Michelle

 

? er veldig mangen fine navn og vansklig og velge. men dere vet det nok bare dere også når dere ser barnet:) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...