2b&spira Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 mannen min bestemte seg for og dra av gårde på bil greier på rudskogen (var der også på lørdag,hele dagen) sitter her med urinveisinfeksjon,høytblodtrykk og begynelse på hodesmerter og en aktiv krabat på 2år.. har hvert flink og vasket soverommet vårt og bade satt inn stellekomoden og gjort de fint her alt sammen alene,men kællen mener han fortjener og dra ut nå i dag forde han stod opp med gullet og kjørte han i barnehagen til morgenen i dag,virker ikke som han skjønner at jeg er sliten... åååå jeg er så lei av og mase på at han skal hjelpe til litt her nå. føler meg litt egoistisk men,føler det er så urettferdig når jeg står på og han vet at jeg ikke er helt i form. begynte og lage midag,fiskboller for det elsker min sønn på 2år. da kom han inn på kjøkkenet og sa at han skulle ikke ha noen poteter forde han skulle spise sånn pirog eller hva f... det heter,ble så frustrert at jeg kasta poteta tilbake og gikk ut i stua og han ble sur på meg. så gikk jeg tilbake etter at han sa at det var ikke meningen og være sånn og da begynte jeg og skrelle gulerøttene etter at jeg var ferdig med potetene og da skulle han faen meg ikke ha de heller.. tror det klikker for meg snart,men middag ble det ihvertfall både jeg og gullet spiste masse masse mens kællen surmula og spiste så han akkurat ble litt mett.. da vi var ferdige så begynte han og klage på hormoner,men har jo ikke noe med saken når han ringer meg og spør om han skal kjøpe med fiskeboller hjem og når han begynner og tuller er det ikke videre gøy og lage mat.... jaja ltt furting her fra meg i dag... har jeg feil her eller? andre som hadde godtatt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå