~Maja Mor~ Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Grunnen til at jeg er så irritert på dem som blinker i hytt og pine i rundkjøringer er følgende: Se i den andre tråden ang rundkjøringer.... Det er såååå mange utgaver av folk's oppfattning når det gjelder hvordan man skal opptre i en rundkjøring. Derfor blir det så mye rar kjøring. Det finnes ikke en lov som sier hvordan man skal blinke i en rundkjøring. Bare svake anbefalinger i gitte situasjoner fra vegvesenet. Det er t.o.m veldig sprikende opplæring pr d.d. Den ene lærer ditt og den andre lærer datt. Derfor blir det jo bare rot med denne blinkingen, for det er ikke en regel på dette, det er mange løsninger. Noen blinker sikkert etter beste mening og anbefaling. Men så har du de som blinker til venstre inn og kjører rett ut til høyre... Skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå