Gå til innhold

Derfor.... ang rundkjøringer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grunnen til at jeg er så irritert på dem som blinker i hytt og pine i rundkjøringer er følgende:

 

Se i den andre tråden ang rundkjøringer.... Det er såååå mange utgaver av folk's oppfattning når det gjelder hvordan man skal opptre i en rundkjøring. Derfor blir det så mye rar kjøring. Det finnes ikke en lov som sier hvordan man skal blinke i en rundkjøring. Bare svake anbefalinger i gitte situasjoner fra vegvesenet.

 

Det er t.o.m veldig sprikende opplæring pr d.d. Den ene lærer ditt og den andre lærer datt. Derfor blir det jo bare rot med denne blinkingen, for det er ikke en regel på dette, det er mange løsninger.

 

Noen blinker sikkert etter beste mening og anbefaling. Men så har du de som blinker til venstre inn og kjører rett ut til høyre...

 

Skjønner?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...