Gå til innhold

Dama som driv bhg er faen ikke sann!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har sagt at vi bet regninga i slutten av mnd..

Dette har vi gjort siden han begynte

Det gjør vi med purring regninga..

Nå har vi fått brev fra bhg om at blir ikke måneds regninga bet innen 14 Denne måneden blir plassen sagt opp den 15 .april..

Har ho lov til dette...??

Trur jeg må ringe kommunen i morgen...

Det har vært så mye dritt fra denne bhg, håper inderlig at gutten min får en annen fra høsten av.. Har søkt om det ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har betalingsdato den 14. så må dere nok betale den 14.

Dere kan vel ikke ha sagt ifra nok siden de ikke har fått med seg at dere ønsket og betale i slutten av mnd...

Skrevet

Dere har sagt i fra?? Er det ikke vanlig å betale regninger innen betalingsfristen lenger?

Skrevet

Skjønte ikke helt, men er det slik at dere egentlig har forfall den 14, men dere pleier å betale i slutten av mnd etter at dere har fått purring?

I så fall; ja, hun har lov til dette. Det står i alle fall i reglementet til bhg som sønnen vår skal begynne i.

Skrevet

Kan dere ikke heller snakke skikkelig med henne og forklare at dere ikke kan betale før i slutten av mnd da?? I stedenfor å bare la det gå og vente på purringa hver mnd...

(hvis det er det som er årsaken da, at dere ikke kan bet. før)

Skrevet

Dere må følge betalingsfristen som alle andre :o)

Skrevet

? Jeg skjønte ikke helt - dere venter konsekvent til dere får purring, og betaler denne helt inntil forfallsdato i slutten av mnd? Hvis dette er tilfellet, vil jeg anta at avtalen med barnehagen har vært nokså enveis - at dere har gitt uttrykk for at dette har passet dere best, men barnehagen har enten ikke fått det med seg eller er ikke villig til å utsette betalingen. Hvis de var innforstått med at dere skulle betale i slutten av mnd, ville de ikke sendt purring hver eneste mnd?

Skrevet

Jeg skjønner faktisk frustrasjonen til de som driver jeg, de har utgifter til faste datoer selv og planlegger man økonomien LITT så spiller det ingen rolle hvilken forfallsdato man har heller.

Skrevet

man kan vel ikke bare 'si i fra' om at man betaler en regning lenge etter den opprinnelige fristen?

Det er regler for dette, tror man kan bli oppsagt etter 2 misligholdelser av regningen eller noe sånt.

Skrevet

HI...

Er du klar over hvor mye tid og krefter som blir brukt på å sende ut purringer?

Hadde jeg vært dere ville jeg nok ha laget en regningskonto hvor dere setter inn litt for mye hver mnd (Litt mer enn det dere har i regninger pr.mnd) da vil det stort sett alltid være penger der, til og med den 14.!

Skrevet

Kødde innlegg??????????????????

Skrevet

Det kan nok hende iom at vi ikke har sett noe mer til henne....

Skrevet

en betalingsfrist er en betalingsfrist.. betaler man ikke mister man plasse... man kan da ikke bare si til folk at nei vi vil betale en annen dag vi??

Skrevet

Dum uttalelse når du ikke betaler reningene i tide. Hva med å betale 14 dager for tidlig enn for sent?

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Nå er det en kjent sak at Lucie har slitt mye med økonomien osv... så tror ikke det erk ødd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...