Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Så godt som. I dag sto vi plutselig uten vogn, så da ble det litt vanskelig, da lille ikke kommer seg særlig langt for egen maskin enda :-) Dersom været er ufyselig blir vi også hjemme. Men dersom det er knallvær går vi gjerne to turer for dagen.
Brenda med 2 ute Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Klart det...kan jo ikke sitte inne en hel dag! Finnes gode klær for dårlig vær jenter.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Nei vi triller ikke tur hver dag! Noen ganger i uken.
Barbafin Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Nei, det har jo vært så mye ille vær i vinter. I tillegg så sover ikke småen så godt i vogna, og han gidder ikke sitte fastspent så lenge av gangen heller.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Ja ihvertfall en gang. Dagens høydepunkt - synes det er deilig å komme meg ut. Unntak hvis været er veldig ufyselig, pluss den dagen heisa sto ... Orker ikke bære vogn opp og ned flere etasjer ...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Nei. Ikke hver uke engang. Tror babyen min har det helt fint likevel.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Ja , hvis ikke været er altfor dårlig. ...har regntøy, men jeg må bli kvitt et par kilo fra graviditeten før jeg kommer meg inn i det igjen...
Fire småtroll Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Ja, det er vi, uansett vær. Orker ikke en hel dag uten frisk luft jeg, så jeg går alltid mellom halv ni og halv ti om morgenen når hun sover første duppen sin.. Er det nydelig vær tar vi en tur til om ettermiddagen også, da sitter hun oppreist i vogna og titter på verden :-)
Sannali Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Ja. Holdt oss inne i to dager da hun var veldig forkjølet, men både mor og barn holdt på å gå på veggen så det er tydelig at vi begge setter stor pris på tur ut. Det trenger jo ikke være daglig TUR-TUR med full oppakning og en mil i skogen for å regnes:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Jepp, må komme meg ut minst én gang hver dag, går minst en times tur i høyt tempo. Ikke fordi jeg er noe stort turmenneske eller utprega "flinkis", men jeg har blitt så tjukk etter svangerskapet:) Flesket skal vekk!
Spirevipp med go`gutten Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Jeg triller bare noen ganger i uka, kanksje to-tre. Gutten vår sover best når vogna stå i ro, så da har det blitt til at jeg gjør husarbeid o.l mens han sover. Litt dumt egentlig, for han sover jo selv om vi triller også, bare dårligere. Kanskje det blir flere turer nå som det er bart ute.
Kjukka Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 Nei, heller sjelden. Nytter ikke når du har en baby som hyler som en stukket gris, når hun blir lagt i vogna. Det har jeg gitt opp for lenge siden. Må vente til hun kan begynne å bruke sportsvogna, og det blir litt varmere, slik at jeg kan ta henne opp av vogna.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #17 Skrevet 8. april 2008 Absolutt! Har akkurat kommet hjem fra tur nr 2 i dag (en times tur på 8 km). HAdde bare med meg bikkja nå i kveld. PÅ dagen hadde jeg med meg vogna!
Ezmeralda Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Går på tur hver dag uansett vær! Blir tullerusk av å gå inne hele dagen. Pluss at tassen sover best når vi triller.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 Ja, vi går tur stort sett litt hver dag, uansett vær. Godt å få rørt litt på kroppen, og godt å benytte sjansen til trim på dagtid(nå mens jeg er ute i fødselspermisjon).
Bergene Skrevet 8. april 2008 #20 Skrevet 8. april 2008 Om vi ikke skal på babysang, babytreff eller shopping, går vi ut på tur uansett vær. Kan ikke være en hel dag inne i leiligheten da blir vi begge tullerusk i hodet.
liny Skrevet 8. april 2008 #21 Skrevet 8. april 2008 Vi er ute og triller opp til flere ganger om dagen. To korte turer for at han skal få sove litt (han nekter og sove, vi må trille han i søvn), og en lang tur midt på dagen. Hvis vi er så heldige at han sovener i amene våre eller i sofaen blir det en tur mindre. Det kan til tider være litt slitsomt å "måtte" ut tre ganger per dag, men orker ikke å ha en gutt som er så sliten at han bare gråter. Han er 6 uker, og jeg håper virkelig det endrer seg. Håper at han snart kan finne roen selv, slik at han sovne uten "hjelp" fra oss. Har fortsatt en del kilo igjen, så turene kommer jo godt med.
Elin(e) Skrevet 8. april 2008 #22 Skrevet 8. april 2008 Ja, har vært ute hver bidige dag etter jenta vår kom til verden. Både henne og jeg setter stor pris på å komme oss ut hver dag, i all slags vær
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 8. april 2008 #23 Skrevet 8. april 2008 ut på tur, aldri sur! (bortsett fra når det regner sidelengs, men da blir det en kortere tur)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #24 Skrevet 8. april 2008 Ja hver dag Enten ligger hun i vogna eller i bæresjalet/ meisen. Merker at hun sover bedre hvis hun får litt frisk luft. Når vi går lengre turer (2-3 timer) på søndager, så sover hun som en stein på kvelden og natta. Våkner ikke for mat en gang
malingus Skrevet 8. april 2008 #25 Skrevet 8. april 2008 Ja, er ute en til to ganger pr dag. Men ikke alltid jeg går like mye. Hender ofte jeg bare går til og fra bussen og så inne på et senter, tusler i byen el. Prøver å gå noen litt lengre (0,5-1 t) turer av og til, men ikke alltid jeg orker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå