Gå til innhold

ånei, jeg begynner å bli litt lei, bare litt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to uker igjen, og kjenner at jeg går og venter litt. Er ikke sånn drittlei eller noe, det er helt greit at det ikke skjer noe, men går og kjenner etter litt, venter på slimproppen osv. Tror jeg kommer til å gå over tiden, og er innstilt på det, men venter likevel.

Andre som har det slik? alt er klart og sånn, så den kan bare komme. Men er slik at alt jeg skal gjøre, eller planlegger å gjøre er "om jeg ikke har født da...." Det kan jo fortsatt bli nesten 4 uker til fødsel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare møk lei her...Her går alle tall på helsekortet opp og ned i bauger og kanter.Så legene bare sier innenfor normalen nå...

Har 27 dager til termin,men kommer til å forhøre meg om KS på torsdag,og vet jeg kan få det(Alvorlig fødsels angst her pga overfall for et par år tilbake)Holder på å gå på veggen bare tanken på å føde,men så vil jeg så gjerne se jenta mi...Så er rimelig utolvmodig,hjelper ikke å ha masse nedpress og kvalme og drit heller... =0(

UGH...Vil bli ferdig nå,ihvertfall få et svar snart...

Skrevet

samma her gitt.. er dritt lei=/ er på overtid på min egen termin som var 26mars men har igjen litt til UL termin som er 15 april..

Lå og sov og drømte jeg ble igangsatt istad.. og når jeg våkna ble jeg såå skuffa=/ det var jo bare en drøm...

Med 2 til her hjemme på 3 og 6 år..så er ting utrolig slitsomt.. iallefall når man går med masse smerter samtidlig..

Var på sykehsuet på mandagen forje uke og fant ut at urinlederne mine og høyre nyre er litt betent pga stort press på de=/

så bare det å få en kynner , gå og tisse eller ligge påsiden er vondt!!!

Men vil liks ikke gåog syte til jordmord og beeee på mine knær etter igangsetting heller.. har fortalt henne hvordan jeg har det og hun er klar over situasjonen... så håper hun fåreslår det selv kanskje i morgen når jeg skal til henne igjen til akupunktur...

Jeg har prøvd ALT av kjerring råd men ingen ting funker.. så har kommet til det punktet hvor jeg har gitt opp...

var på vekta og veide meg i dag,, fikk sjokk lagt på meg 7 kilo på under 1mnd:S så håper ikke noe er galt.. får vell finne ut av det til jm i morgen..

vet jeg har en stor baby på ca 4 kilo i magen da de sa det forje man da jeg var inne på UL på sykehuset...

så håper han kommer snart nå,, før jeg eksploderer..

Huff begynt å grue meg til fødselen og.. noe jeg aldrig hargjort før=/

Men guuud så godt det skal bli når jeg er ferdig!!!

Skrevet

Hmm pleier de ikke sette igang om de vet at man får stor baby??

Hørt andre som har fått det...

Var hos legen istad,blodtrykket som var høyt har gått ned til "normal" men hadde +1 protein i urin og gått ned nesten to kilo...På en uke...

Men som jeg har skrivd utallige ganger denne uken (føler meg litt nagete om dagen her) har jeg spydd og vært skikkelig dårlig...

MEN er ikke noe krise enda akkurat,så får vi se hva som skjer på torsdag,har hatt masse nedpress og stikkinger så håper jeg egentlig har begynnt å modne for da får jeg kanskje KS snart... =0P

Håper du slipper å gå overtid undome,det trur jeg ihvetfall kan bli kjiipt...

Skrevet

Nei de setter ikke i gang om enn har stor baby. Babyen i magen min er regnet til å være ca 4200 nå 6 dager før termin. Jeg er også drittlei nå. Vil bare ha ut gutten snart. Nå kan han bare komme. Barnevakt er ordnet til eldstemann så jeg venter bare på at lillebror skla komme jeg nå.

Skrevet

Huff ja.. håper jeg slipper det og iallefall når de som tok Ul på meg var uenige om termin dato...for jeg har vært inn flere ganger på Ul pga masse komplikasjoner tidligere i svangerskapet.. løs morkaka... for mye fostervann og nå det med betennelse...

Jeg ble livredd da jeg fikk høre han er så stor, og om jeg skal gå til 15 april og kanskje over det så må han jo bli utrolig stor..

Kommer nok til å kontakte sykehuset selv og forlange å få komme inn å snakke med en fødselslege om han ikke kommer iløpet av denne uka nå..

Tørr jo ikke gå lengre. vil ikke ende opp med KS pga han er stor,,, vil gjerne føde normalt..Men da må han begynne å komme nå:S

en får vell ikke føde normalt om man har en baby på over 4, 5 kilo tror jeg..

Ja lå og spydde i hele går jeg og...og har som deg masse nedpress og stikninger..

Vet jeg har 2 cm åpning og er veldig moden har gått slik i over 3 uker nå.. og trodd jaaa nå skjer det kanskje noe snart.. men neida..

Så håper å få høre at jeg har større åpning i morgen da jeg skal til jordmor..skal be henne røske og rive oppi der iallefall uansett hvor vondt det er!!

Livredd for å få fødsels depresjoner igjen slik jeg fikk med 1 graviditeten min da jeg gikk på overtid.. og kjenner for hver dag som går nå så blir jeg bare mer å mer deppa, og har lyst å grine ofte!!

HUff bra blodtrykket ditt har gått ned iallefall hormonia!!

Men ikke bra du føler deg slik dårlig da=/

Da blir det jo så man går å tenker svangerskapforgifting når man er så dårlig...

Får håpe du får Ks snart da=) Du får lykke til på tors iallefall,.. og håpe du får høre det du ønsker på å få høre da =)

Skrevet

Håper jeg og...Så tar vi sjangs på at det ordner seg for oss begge... =0)

Skrevet

Det verste er at jeg ikke har noen plager heller, så jeg har egentlig ingenting å klage over. ENeste som er problemet er halsbrannen som melder seg uansett hva jeg spiser.

Men det er utrolig hvor lei man kan bli når man ser enden på ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...