The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg nekter å ta oppvasken, vaske badet/dassen, vaske gulv og jeg lager aldri middag. Bør typen min hive meg på dør? Jeg rydder litt av og til da, og setter på klesvasker innimellom.
KaMa Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg syns at det er andre åpenbare grunner for å kvitte seg med deg enn de du ramser opp her, dersom din nettpersonlighet er noe tilnærmet den personen du er i rl.
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Kanskje mitt indre meg, men jeg er nok litt snillere til vanlig :-) Så dere synes ikke det er for drøyt å dytte all jobben på typen?
KaMa Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg driter i hva du gjør. Det er vel strengt tatt "typen" din sitt problem.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Selvføgelig er det for drøyt, men hvorfor bryr du deg om det?
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Godt spørsmål... Synes jo egentlig det er en grei ordning jeg da...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 nei ikke så lenge din sambo syntes det er greit å ta seg av de tingene du skrev. men å nekte er vel litt sterkt du stepper vel inn når ikke din sambo får gjort det i det minste? jeg syntes nå det er litt sert å nekte å gjøre noe selv om man ikke liker det når det er for å ikke bo i et reir gjengrodd av møkk.
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 Jeg nekter, så da tar sambo det, enkelt og greit :-)
ScaryMama Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Jeg lager middag, rydder / vasker litt og setter på klesvask. I stedet for å kaste meg ut så har mannen ordnet hushjelp til meg, mye bedre:)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 som sakt jeg syntes ikke det er grunn til å kaste deg ut så lenge han syntes det er greit å ha det slik. jeg er så heldig å ha en mann som liker husarbeid. noe jeg ikke er så glad for men jeg nekter ikke. og jeg tar da min del av jobben. og jeg gjør da det han ikke får gjort slik han gjør for meg. men jeg er da særpå mine måter.
Ikkelektuell Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Jeg synes det er utrolig at noen gidder å bry seg om de pubertale forsøkene dine på å provosere.
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2008 Jeg vil gjerne ha hushjelp, men det synes typen er flaut, så da er jo det like greit at han tar det siden det er han som nekter å ha hushjelp! :-)
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2008 Hva mener du? haha... er faktisk fakta. Synes du det er provoserende?
Ikkelektuell Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 Overhodet ikke, og det skjønner du sikkert hvis du leser det jeg skrev en gang til.
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 8. april 2008 Takk for støtten :-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. april 2008 #19 Skrevet 8. april 2008 haha du bryr deg nok ti å svare da måkeskrik.
Ikkelektuell Skrevet 8. april 2008 #20 Skrevet 8. april 2008 'Bry seg om' var brukt i forbindelse med å la seg provosere. Jeg ser at det kunne misforstås, men jeg gikk egentlig ut fra at de fleste skjønte hva jeg mente.
Ikkelektuell Skrevet 8. april 2008 #21 Skrevet 8. april 2008 Hva skal jeg forklare? At du minner mest om en av disse små, men høylytte hundene som bjeffer en god del, men bidrar med lite i forhold til lydnivået?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #22 Skrevet 8. april 2008 Mulig han gjør det fordi da blir det kanskje bra? Eller fordi han kanskje er en tøffelhelt som dikker etter deg? Eller mulig han liker det.....Mulig det er andre grunner enn at du utrykker at du ikke gidder....? Jeg syntes strengt tatt du burde hive han på dør=) Ikke spør meg hvorfor, men jeg ser for meg deg sammen med en liga fra bolesammlingen som har hormoner som ei pemenstruell dame!!?
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 8. april 2008 Litt uheldig med formuleringene du da idag...?
The most famous Ludder Skrevet 8. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 8. april 2008 Hahaha, good one :-) Nei, er nok ikke det heldigvis. Og å hive ham på dør er jo et utrolig dårlig forslag, da må jeg jo gjøre alt selv da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå