Gå til innhold

Ok, et lite dilemma...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min skal feire bursdag i morgen men unger fra barnehagen+noen få til.

Vi har nettop flyttet til en ny plass og datteren min er nesten blitt kjent men nabogutten.

Men så snakket hun om at hun ville be han i bursdag, men ikke er hun helt sikker på hva han heter(litt rart navn) og så har hun bare lekt med han to ganger.

Jeg og faren mener det blir litt dumt å be han da de ikke kjenner hverandre noe særli. Men er så redd han plutselig skal ringe på døren i morgen midt i bursdagen. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde vel vært topp om de to ble bedre kjent? Hva kan vel være bedre for barn å bygge et vennskap på enn en hyggelig bursdag? Men forstår jo dere også, da. Kan bli litt mange, kanskje?

Skrevet

Men er redd han skal føle seg utenfor, de er også veldig sjenerte ovenfor hverandre, siden de ikke kjenner hverandre noe særlig, men er det ikke rart å be noen når man nettop er flyttet?

Skrevet

Jeg ville bedt ham uten å blunke jeg da, hvis jeg hadde plass :) Koselig for begge det da.

Skrevet

Jeg syns dere skal be ham i bursdagen.

Tenker han,og foreldrene,hadde blitt glade for invitasjonen.En bursdag er en ypperlig anledning til å bli kjent;)).Håper dere får en skikkelig koselig dag!

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...