Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 avsluttes med at jeg var gladi henne. fikk da raskt svar: takk det samme. festelig. det er slik jeg kunne si for å være høffelig overfor noen.hihi håper ikke hun mente det slik.
KaMa Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hva vil du vi skal krangle på her egentlig? At ungen din driter i deg, men føler seg forpliktet til å gi deg respons som du ønsker?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 kansje at den vesle jenta mi er større enn det jeg ønsker å innse. må alt her være kranglete da? og er jeg nødt til å tilføye et (ikke krangle) i overskriften for at det skal være ok at jeg legger ut noe ikke kranglete på kranglesiden?
KaMa Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Du kan gjøre og la være å gjøre akkurat det du vil, akkurat som meg. Jeg syns innlegget ditt er totalt malplassert her inne. Skravlesiden er vel ikke lagt ned, er den det? Er jeg her for å krangle, så gjør jeg også det, der jeg ønsker.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 flott.har aldri hengt noe serlig på skravle ol. derfor her hvor jeg har kontakt med enkelte. ikke første gangen du har kalt meg malplasert. men regner med at du er i det humøret der igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå