Gå til innhold

trenger tips til modning


6 barns mor

Anbefalte innlegg

 

Jeg er fler gangs fødende og får styrt fødsler.

Dennne gangen skal jeg settes i gang og har vært frem og tilbake til sykehuset, men er ikke moden nok enda.. De ønsker å ta vannet og er ikke så veldig hyppen på dette med gele.

Det er et stykke til sykehuset, dette er grunnen til at vi skal sette i gang. Jeg rekker ikke frem rett å slett.

 

Nå skal jeg inn for tredje gang og sliter litt psykisk da jeg stiller meg inn i føde modus hver gang og blir sendt hjem igjen med ny dato.

 

Har noen et godt kjerring råd på hvordan det såkalte livmorhalsen kan bli litt mer modent, har 1-2 cm åpning nå men det er ikke nok for kjære jormor. Eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet.

 

Har en uke igjen nå til termin.

 

Hilsen sliten mamma.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

angående akupunktur for modning; kan man gå til hvilken som helst akupunktør og be om modnings akupunktur??? og hvis nå jeg begynner å bli lei av å vente, så kan jeg ta kontakt med en akupunktør uten samråd med lege eller jordmor??? jeg har aldri prøvd det, så jeg er helt grønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja bare spør om de driver me dens lags akupunktur.....tror ikke det er noen problem og finne det

ja du kan ta kontakt uten og drøfte dette med lege jordmor

 

jeg har gått nå til jordmor og tatt modning og riestartende akupuntur.

det kan gjøre at du får ting i gang tidligere + korte ned fødselstiden og gi en raskere fødsel.

 

jeg tok idag og nå har slimproppen gått og jeg har et par cm åpning, termin søndag

 

lykke til

 

ring rundt og finn noen og gå til :-) det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...