Gå til innhold

Det knakk i "musa" mi!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod og baka brød i går, og plutselig knakk det til i underlivet. Fekk kjempevondt og greidde nesten ikkje å flytte på beina med det same. Lurer på om det er ein strekk, eller om det er eit teikn på bekkenløsning (hittil har eg berre kjent det i hofta og korsryggen).

 

Eller kanskje er "musa" rett og slett blitt så lite trent siste tida at eg fekk meg ein strekk av brødbakeaktiviteten..? hehe....

 

I dag har eg iallefall gått som ei ku! Håpar det går over....

Andre som har fått såne "museknekkar"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning.

Skrevet

Samme som meg det der gitt... Kjempebehagelig! Er nok bekkenløsning dessverre. :(

Skrevet

Hmmmm...frykta det, ja. Blir vel ikkje betre dei seks vekene eg har att til termin heller, kanskje?

Hadde nesten null tendens til bekkenløsning med dei to første, men denne gangen har eg følt meg litt skranglete i hofta og korsryggen, og har ikkje kunna gått lange turar osv pga vondt. Men no når det har spredd seg nedover i systemet, kan eg nok heilt sikkert berre sjå langt etter å slite ut dei nye, kule, gullfarga joggeskoa mine - FØR babyen kjem, iallefall... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...