wireless wife Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Hvilken utdanning har dere, og hva jobber dere som? Trives dere i jobben? Hvor godt? Jeg studerer vernepleier, men er litt usikker på om det er det riktige for meg. Jeg ser for meg at jeg vil bli veldig fort lei, og kjede meg på jobben. En slik jobb passer ikke akkurat å gå i halvsøvne i. MEN; problemet er at det eneste jeg virkelig har lyst til er å jobbe med de nyfødte på en eller annen måte. Endten rett før eller i det de kommer ut, eller så rett etterpå. Men Jordmor er så sinnsykt vanskelig å komme inn på her, selv om man har supre karakterer. Jeg vet flere som har måttet gå ferdig anestesi for å komme inn på jordmor. Det er jo helt villt. Så nå vet jeg virkelig ikke. Hvor godt er det "vanlig" å trives i jobben? Hvor høye krav bør jeg sette for meg selv og egen trivsel i jobben? Jeg skal jo tross alt ha denne jobben resten av livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå