Gå til innhold

masete svigermor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir så lei jeg svigermor meser og ringer om den minste ting. i min familie er det ikke vanlig å ringe så ofte par ganger i uka holder for alle parter svigermor ringer minst 1 gang om dagen og gjerne fler vis hun ikke får svar med en gang, hun bor 100m fra oss så jeg bruker terassedøra som inngang for å unngå mas og at hun ser alt jeg gjør. jeg er så lei sånn som nå ble jeg sykemeldt i 3 dager pga en allergisk reaksjon greit nok å spørre hvordan det går å sånn men hun spør om alt rundt det hver minste detalj..er så lei maset hvordan skal man klare å slappe av med et sånt menneske rundt seg??? i begynnelsen var jeg sint fordi jeg følte jeg måtte gå inn terasse døra for å slippe mas men nå er jeg så vant til det.. triller barnevogna opp på terassen osv. hva får amn gjort mot sånne? har prøvd å snakke med henne men hjelper ikke noen ting. jeg vil bare ha fred og ro i livet mitt og bestemme over meg selv ha egne meninger..uff så slitsomt...litt gufs fra meg. det som lyser opp dagen min er når jeg henter skatten min i barnehagen da blir jeg overlykkelig. men det maser hun og om..hvis jeg har fri...: når skal du hente han??? osv+++++ det er vell min sak! tenk vis jeg skal noe annet rydde eller vaske eller for en gang skyld slappe av ta et bad ol kan jeg ikke få gjøre det uten at svigermor stikker nesen sin oppi d?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo si ifra til henne da....

Hadde en litt masete svigermor en stund jeg og, men fikk sagt ifra om hvordan ståa var, og at hun ikke trengte å blande seg opp i vårt liv, og heller kunne passe sitt eget... Etter det har det blitt mye bedre.. Hun skjønner jo ikke at hun er masete overfor deg hvis du ikke sier noe...

• 1 år senere...
Skrevet

Hu høres såpass anstrengende ut at jeg hadde sett på muligheten å flytte.

Skrevet

Skulle ønske hun var min svigermor. Jeg har en svigermor som gjør det helt motsatte. Har overhodet ingen intresse for min mann, meg eller våre tre gull. Hun besøker oss to ganger i året og ringer hver tredje mnd. Og hun bor 20 min unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...