Gå til innhold

Bidragsforskudd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig at man skal kun få 950kr mnd i farsbidrag bare fordi man tener over usle 143 201 kr i året!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

koster det virkelig så lite å ha et barn??

Jævla idiot til far som ikke gidder ta ansvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry.... måtte bare få ut litt frustrasjon c,")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er innmari dårlig.. Får ikke mer jeg heller...

Håper på at mannen min skal få adoptert gutten etterhvert, da vi har 0 kontakt med barnefaren...

Skrevet

Det er det vi også skal gjøre,hadde begyndt på papir møllen men mannen min fikk kreft så vi må nok vente litt før vi får ordne det nå*sukk!*

Blir så lei av hele greia....

Skrevet

må bare spørre..er det da det at han tjener mindre enn deg,at han ikke betaler bidrag så du bare får forskudde fra trygdekontoret eller har han barnet mer enn det de regner for vanlig samvær?Trygdekontoret er ikke til å bli klok på!!!har plagdes med de i lang tid jeg å,siden faren til jenta mi flyttet halve landet bort fra henne...før det,betalte han også bare 950kr mnd.for de han klarte å lure meg.......

Skrevet

etter det jeg forstår så tjener han godt over 300 000 i året, og han har ikke sett jenta på snart 5 år. Han bor 200 mil vekk herfra og har overhodet ikke hatt kontakt på dem snart 5 åra...

Men fordi jeg tjener over 143 tusen i året,har et barn i tilleg og er gift , så får jeg ikke mere i trygd.

Det er helt utrolig at det skal være så enkelt for noen å slippe å ta ansvar!

Skrevet

ja,så det er fordi du har fått barn med en annen..de har så latterlige regler...jeg tjener også mer enn det i året..men da han flyttet fikk jeg tilslutt innvilget 2000kr mnd.han ble selvfølgelig drit sur på meg da!men nå når jeg får barn med en ny,så mister jeg alle stønadene å alt et ekstra jeg får,det er i og for seg greit,men min samboer får jo ikke foreksempel ekstra sykedager for å være hjemme med min datter..å ikke har hun en far hun ser i det hele tatt..

Skrevet

Nej det er et totalt for latterlig opplegg hele greia!!!

Blir så forbanna jeg spyr snart!!!

Så fort mannen min blir "friskmeldt" så er det frem med alle adopsjons papirer!!!!!!

Skrevet

ja,om ikke faren har hatt kontakt å vist noe interesse for å ha kontakt med barnet,er jo det det greieste:)er jo mannen din som er faren til barnet da uansett:)syns jeg ser at jeg prøver meg på det..har så mye advokat styr pga.han allerede,så da hadde det nok blitt rettsak av det...

Skrevet

slipper virkelig barnefar lettere unna bare fordi man får en unge med samboer eller gifter seg.....?

her har ikke BF betalt bidrag på evigheter... har nå tatt kontakt med nav. men har ikke skattbar inntekt etter barnet kommer heller jeg da... 950 kr hjelper ikke til å få råd til leilighet med tre soverom i alle fall... skal virkelig dette gå utover pengene til ikke BF... (sambo)... helt sykt...

Skrevet

Ja det er vist sånn systemet fungerer pr dags dato. Jeg synes det er helt og holdent idioti!

Men hva skal man si? Man har jo ingenting man skulle sagt angående noen ting lenger, man er bare en liten fis i samfunnet....

Skrevet

har jo alt for lang behandlignstid også... tre mnd fikk jeg bedskjed om... da er jo vi blitt til fire.. og barnefar ikke betalt noe på et år...

Skrevet

ja men dette er nav på sitt beste.. Jeg ringte til nav før jul angående kontantstøtte og fikk beskjed om at den som behandler saken hadde tatt juleferie.. Dette var da 9 dager FØR jul!!!! Så dem har det enkelt forstår jeg..

Jeg har aldrig fått mere en minste bidrag, og nå er jenta snart 10 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...