Gjest Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg kjenner to par som har tvillinger, et sett med gutter, og ett med jenter. Begge tvillingparene er nokså sene i utviklingen - ikke ekstremt, men de ligger i allefall i den langsomme enden av gjennomsnittet. Virkeligheten er jo aldri svart- hvitt, men om man snakker gjennomsnitt, er dette en generell tendens?
Sjefsmegga Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Tviler i grunn, de tvillingene jeg kjenner til har vel heller vært motsatt...
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Kan tro det kanskje stemmer i og med at mange flere tvillingpar er premature enn enlinger.
"husmor"med lille Nora Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 det kan stemme på noen. de som er fød veldig tidli (prematur) og var veldig små kan være sene i utviklingen. eg er tvilling og vi har ikke vert noe senere enn andre med å gå,krype og sitte. vi ble fødd 3 uker før termin. (tror eg)
Sjefsmegga Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Det kan vel kansje være sammenheng der ja, de jeg vet av er ikke premature....men da har det ike noe med at de er tvillinger, men premature...
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hm, begge tvillingparene jeg kjenner gikk faktisk nesten til termin. Gutte-paret var faktisk 50 cm og 3,5 kg begge to. Tenk på det, en meter baby i magen! :-O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå