mamarama og lille banan Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 d er jeg 11+5, og har en dag igjen her inne før jeg flytter videre til 2. trimester. jeg føler jeg kan begynne å tenke at dette går bra nå. tiden har gått så fort! magen er litt rundere enn før, og formen er betraktelig bedre. deilig! jeg ønsker alle "nygravide" og andre lykke til videre!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hei hei. Jeg har bare i dag igjen så flytter jeg over:) Ja nå kan vi virkelig slappe av og nyyyyte den forhåpentligvis kvalmefrie tiden framover:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg er også 11+5 idag! Da hopper vi over til andre tri samtidig vi to da=) Jeg også føler veldig at dette går bra nå, det har jeg følt de siste par ukene egentlig... Men skal bli deilig å endelig runde 12+0 på torsdag, har liksom vært målet hele 1.tri.. Og i begynnelsen kjentes d ut som en eeeeevighet til 12.uka, var nesten overbevist om at jeg aldri kunne "klare" å komme helt dit.. Sånn er d m oss pessimister=) Hehe, men nå er jeg som sagt optimistisk da! Har så smått begynt å fortelle d på jobb også, er så digg å slippe å holde på hemmeligheten lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå